Καμπανάκι «Καθημερινής» προς Μητσοτάκη: Διαφάνεια στη διανομή του χρήματος των φορολογουμένων

56

Μπορεί να είναι λίγα λόγια, λίγες προτάσεις, αλλά όταν μια εφημερίδα με τη βαρύτητα της «Καθημερινής» (η «βαρύτητα» δεν εξαρτάται από την πολιτική τοποθέτηση) χαρακτηρίζει ως «Κύριο Άρθρο» το καμπανάκι αγωνίας προς την κυβέρνηση, τότε είναι είδηση.

Αναφέρεται στην διαφάνεια που πρέπει να χαρακτηρίζει τις δαπάνες του κρατικού χρήματος και συγκεκριμένα τα 20 εκατομμύρια ευρώ προς τα ΜΜΕ με το «πρόσχημα» της διαφημιστικής δαπάνης. Εννοείται πως πρόκειται για τα έργα και της ημέρες του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα και όχι μόνον.

Η εφημερίδα σημειώνει με νόημα πως πρώτα έρχεται η διαφάνεια και οι σαφείς κανόνες όταν ξοδεύεται το χρήμα του Έλληνα φορολογούμενου.

Και αυτά τα λέει η ιστορική εφημερίδα της συντηρητικής παράταξης, η ναυαρχίδα της Δεξιάς.

Σημειώνει επίσης πως «καλό είναι να μην δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται», ενώ ζητά την πλήρη διαφάνεια.

Είναι άγνωστο αν το αίτιο του άρθρου αυτού στην πρώτη σελίδα ήταν ο επιμερισμός και το ύψος των ποσών ανά ΜΜΕ ή ότι η κυβέρνηση πλήττεται ισχυρά με την κριτική στην επιλογή της που παραπέμπει σε καθαρό σκάνδαλο και διασπάθιση του σημόσιου χρήματος.

Είτε το ένα, είτε το άλλο, το καμπανάκι της «Καθημερινής» έχει ένα σκοπό: Κάνατε ένα τραγικό φάουλ, μην συνεχίζετε…

Το άρθρο δημοσιεύεται και στην ηλεκτρονική της μορφή.

 

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

Πρώτα η διαφάνεια

Οταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Ελληνα φορολογουμένου σε μια διαφημιστική καμπάνια, πρέπει να το κάνει με διαφάνεια και σαφείς κανόνες. Υπήρξαν κυβερνήσεις στο παρελθόν που έκαναν ακρότητες και χρησιμοποίησαν το δημόσιο χρήμα ως πολιτικό εργαλείο. Καλό είναι να μη δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται. Η πλήρης διαφάνεια είναι ο μόνος δρόμος, όπως και η θέσπιση καθαρών κανόνων.

Σκληρή επίθεση εξαπέλυσε και ο ΣΥΡΙΖΑ στον κυβερνητικό εκπρόσωπο που τον καλεί «Να σταματήσει να γράφει εκθέσεις ιδεών και να απαντήσει που πήγαν τα λεφτά της καμπάνιας για τον κορονοϊό»

«Τι φοβάται και την κρύβει, αφού είναι όλα καλώς καμωμένα; Η απάντηση είναι απλή: τελεί σε πανικό έχοντας υπογράψει τη διασπάθιση δημοσίου χρήματος σε ανύπαρκτα ΜΜΕ.»

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ έχει ως εξής:

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αντί να γράφει έκθεση ιδεών για να μην δώσει τελικά καμία ουσιαστική απάντηση, μπορεί να πράξει κάτι πολύ απλό: να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ποσά που έδωσε σε κάθε ΜΜΕ. Τι φοβάται και την κρύβει, αφού είναι όλα καλώς καμωμένα;

Η απάντηση είναι απλή: τελεί σε πανικό έχοντας υπογράψει τη διασπάθιση δημοσίου χρήματος σε ανύπαρκτα ΜΜΕ.
Επειδή, εκτός από τον ΣΥΡΙΖΑ, ολόκληρη η κοινωνία και η πλειοψηφία των ίδιων των ΜΜΕ αναρωτιούνται πού πήγαν τελικά τα 20 εκατ. ευρώ, ας απαντήσει τουλάχιστον κάποιο άλλο από τα στελέχη του Μαξίμου που εμπλέκονται στη συγκεκριμένη σκανδαλώδη υπόθεση.

– Θα δώσουν τη λίστα με τα ποσά που πήρε κάθε ΜΜΕ στη δημοσιότητα;

– Με ποια κριτήρια δόθηκαν τα χρήματα σε κάθε Μέσο;

– Ισχύουν οι πληροφορίες για 800.000 ευρώ σε ένα μόνο ηλεκτρονικό Μέσο;

Όσο κι αν υπεκφεύγει το Μέγαρο Μαξίμου, θα αναγκαστεί τελικά να λογοδοτήσει.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις