Οι μέρες περνούν και το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου μοιάζει πιο εφιαλτικό από κάθε περίοδο της Ελλάδας στην πανδημία με τα κρούσματα κάθε μέρα να σπάνε το ρεκόρ της προηγούμενης και τίποτα να μην φαίνεται να μπορεί να τα σταματήσει.
Ή μήπως υπάρχει; Η δοκιμασμένη συνταγή των πρώτων μηνών της επιδημίας στη χώρα μας συνοδεύτηκαν από ένα τηλεοπτικό σποτάκι στο οποίο πρωτοστάτησε ο ηθοποιός και παρουσιαστής Σπύρος Παπαδόπουλος. Τότε ήταν μέρος της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», τώρα ενόψει του Δεκαπενταύγουστου η καμπάνια αλλάζει σε μένουμε ασφαλείς και το σενάριό του μεταμορφώνεται στις ανάγκες της εποχής.
Το πλύσιμο των χεριών και το κλειδαμπάρωμα στο σπίτι δεν είναι πια αυτά που μας προτρέπει η πολιτεία, δεν υπάρχει εξάλλου καραντίνα, τα μαγαζιά και οι εκκλησίες πρέπει να δουλέψουν αλλά όχι και τόσο πολύ.
Οι κανόνες ο ένας πιο περίεργος από τον άλλον. Ανοιχτά μαγαζιά αλλά ως τις 11. Ανοιχτά τα μπαρ αλλά όχι όρθιοι. Φοράμε μάσκα σε κάθε περιοχή του πλοίου αλλά πάμε τη χωρητικότητα των πλοίων από το 60 στο 80%. Θέλουμε να λέμε ότι οι τουρίστες δεν φέρνουν τον ιό αλλά προσπαθούμε να περιορίσουμε με τοπικά lockdowns τις μετακινήσεις του εσωτερικού πληθυσμού.
Όλους αυτούς τους νέους κανονισμούς προσπάθησε να ενσωματώσει το νέο σποτ με το Menshouse να έχει αποκλειστικές εικόνες από όσα δούμε στη νέα διαφήμιση της Πολιτικής Προστασίας, ακόμα μία φορά με τον Σπύρο Παπαδόπουλο σε ρόλο σωτήρα.