Τι λείπει περισσότερο στο 95% των Αμερικανών, τώρα; Τα ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα που ανακοίνωσε σήμερα η Hilton.
Δεν είναι περίεργο, μετά από έξι μήνες περιορισμών από την παγκόσμια πανδημία και την αλλαγή στο τοπίο… μέρα με τη μέρα.
Τι εκπλήσσει όμως; Ότι μέσα σε αυτό το διάστημα, 188 εκατομμύρια Αμερικανοί αισθάνονται ήδη ένα «έλλειμμα ταξιδιωτικής μνήμης». Οδηγώντας σε μεγαλύτερο άγχος και αίσθημα FOMO για χαμένες ειδικές στιγμές με τους αγαπημένους τους.
Το ταξίδι, φαίνεται, είναι ένα από τα μεγάλα αμερικανικά χόμπι που φέρνει μακροχρόνια χαρά.
- Εννέα στους 10 ερωτηθέντες λένε ότι οι ταξιδιωτικές αναμνήσεις είναι οι πιο αγαπημένες τους.
- Το 91% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι τα ξενοδοχεία βοηθούν στο να μείνει ένα ταξίδι αξέχαστο.
Για την πλειοψηφία, η δημιουργία αυτών των διαρκών αναμνήσεων αποτελεί πρωταρχικό κίνητρο για τα ταξίδια τους.
- Το 54% είπε ότι οι ταξιδιωτικές αναμνήσεις είναι πιο σημαντικές από το αγαπημένο τους κόσμημα.
- Το 53% λέει ότι αυτές οι αναμνήσεις είναι πιο σημαντικές από το smartphone τους.
“Το ταξίδι είναι μια ασταμάτητη δύναμη και γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να επανασυνδεθούν με τα άτομα και τα μέρη που αγαπούν, δήλωσε ο Ντάνι Χιούζ, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος της Hilton Αμερικής.
Το Hilton είναι έτοιμο να καλωσορίσει τους επισκέπτες πίσω με όλες τις εγγυήσεις που χρειάζονται. Καλύτερη φιλοξενία, καθαριότητα και ευελιξία, για να δημιουργήσουν τις νέες τους αναμνήσεις όποτε είναι έτοιμοι να βγουν έξω και να ταξιδέψουν ξανά.”
Χαρούμενοι ταξιδιώτες
- Σχεδόν επτά στους 10 (69%) εκείνων που ταξιδεύουν – ισοδύναμο με 134 εκατομμύρια Αμερικανούς – λένε ότι το ταξίδι τους έδωσε δια βίου αναμνήσεις.
- Εννέα στους 10 μετρούν τις ταξιδιωτικές αναμνήσεις ως μερικές από τις πιο χαρούμενες.
Δημιουργία αναμνήσεων
- Οκτώ στους 10 (80%) ταξιδιώτες θα δώσουν προτεραιότητα στη δημιουργία νέων ταξιδιωτικών αναμνήσεων όταν επιλέξουν να ταξιδέψουν ξανά.
Γιατί να περιμένετε;
- Τα δύο τρίτα θα κάνουν τις διακοπές των ονείρων τους πραγματικότητα.
- Το 66% θα σταματήσει να αναβάλλει τα ειδικά ταξίδια που επιθυμούσε
Ταξίδια και χαλάρωση
- Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) όσων θέλουν να ταξιδέψουν ξανά θα επιλέξουν πιο χαλαρωτικά ταξίδια σε σχέση με ταξίδια περιπέτειας.
Προορισμός και ταξίδι
- Περίπου επτά στους 10 ταξιδιώτες λένε ότι τα ταξίδια τους έχουν γίνει αξέχαστες από τον ίδιο τον προορισμό.
Συλλογή ταξιδιωτικών αναμνήσεων
- Η δημιουργία αναμνήσεων με τους αγαπημένους τους είναι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους που ταξιδεύουν (63%), δεύτερος μετά το ταξίδι για χαλάρωση.
Άυλα οφέλη ταξιδιού
- Επαφή με την φύση 47%.
- Διάλειμμα από την δουλειά 46%.
- Βελτίωση οικογενειακών και φιλικών σχέσεων 44%