Με τη μεταφορά των πολυβολείων που είχαν κατασκευαστεί από τους Γερμανούς το 1940, σε ασφαλή θέση ξεκίνησαν τα έργα συντήρησης στη διώρυγα του Ισθμού.
Οι ζημιές που προκλήθηκαν στο πρανές από την πλευρά της Πελοποννήσου, από τις καταπτώσεις όγκων περί των 15.000-20.000 κ.μ. είχαν ως αποτέλεσμα να παραμείνει η Διώρυγα της Κορίνθου κλειστή εδώ και πολλούς μήνες και να μην είναι διαθέσιμος ο συγκεκριμένος δίαυλος για τη ναυσιπλοΐα.
Το έργο θα κοστίσει 30,6 εκατομμύρια ευρώ και η μελέτη που εκπονήθηκε εξασφαλίζει την οριστική επίλυση των ζητημάτων που έχουν προκύψει.
Στην περιοχή μελετήθηκαν και θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της σύμβασης κατασκευής τα ακόλουθα έργα:
-Κατασκευή μέτρων ενίσχυσης της θεμελίωσης του νοτίου ακροβάθρου της γέφυρας των αγωγών μεταφοράς λυμάτων.
-Εκσκαφές προς άρση της ετοιμορροπίας των υφισταμένων πρανών.
-Έργα διευθέτησης και απορροής των επιφανειακών υδάτων.
-Καθαρισμός της Διώρυγας από προϊόντα καταπτώσεων και συντρίμματα λιθεπένδυσης.
-Κατασκευή πασσαλοτοίχου ποδός για την εξασφάλιση της προστασίας του ποδός του πρανούς της Διώρυγας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Διώρυγα της Κορίνθου είναι έργο παγκόσμιου ενδιαφέροντος, σύμβολο αναφοράς και δεν είναι τυχαίο που έχει χαρακτηριστεί από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ως Σύνθετο και Ειδικό Έργο Εθνικού Επιπέδου.
Πηγή: ertnews