Γράφει η Στεφανία Σούκη
«Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω- τουριστικά- από τη Μύκονο κι εμείς ανυπομονούμε για τα νέα μας projects και θέλουμε να προχωρήσουμε ακόμη πιο γρήγορα».
Ο… ανυπόμονος, όπως δηλώνει ο ίδιος, Λέον Αβιγκάδ βλέπει σε αυτή τη συγκυρία πεδίο δόξης λαμπρό στη χώρα μας για τη δραστηριοποίηση των διαφορετικών brands της Brown Hotels, της αλυσίδας που ίδρυσε ο ίδιος το 2010 από κοινού με τον Νίτζαν Πέρυ.
Μία ματιά μάλιστα στις αγγελίες των ξενοδοχείων που αναζητούν αυτή την περίοδο προσωπικό αρκεί για να διαπιστώσει κανείς τα νέα projects των Ισραηλινών κυρίως στην Αθήνα αλλά και παραθαλάσσιες περιοχές με εύκολη οδική πρόσβαση από την ελληνική πρωτεύουσα, όπως είναι η περίπτωση της Εύβοιας και του Λουτρακίου.
Η σειρά της Θεσσαλονίκης, αλλά και δημοφιλών νησιωτικών προορισμών έρχεται αμέσως μετά, αν ληφθεί υπόψη ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα, πολύ πρόσφατα, του συνιδρυτή της Brownστο συνέδριο της Prodexpo North, στη Θεσσαλονίκη η αλυσίδα μέχρι το τέλος του 2023 αναμένεται να προσθέσει πάνω από μία… ντουζίνα νέα ξενοδοχεία κάτω από την «ομπρέλα» σε όλη την Ελλάδα. «Εχουμε κοντά 50 projectsσυνολικά σε Ελλάδα και Κύπρο για το επόμενο διάστημα, έχοντας ξεκινήσει από την Αθήνα και κοντινούς σε αυτήν προορισμούς με μία διάθρωση 5 διαφορετικών brands. Για εμάς ήταν φυσική εξέλιξη η επέκταση στη Θεσσαλονίκη, μία πολύ ζωντανή πόλη, όπου θα ανοίξουμε τα νέα μας ξενοδοχεία μέσα στο 2023, πέραν φυσικά του ενδιαφέροντος για νησιωτικούς προορισμούς και ξενοδοχεία αναψυχής».
Πιο άμεσα, το νέο εγχείρημα της Brownπου έχει «επενδύσει» -και με το παραπάνω- στην περιοχή στα πέριξ της Ομόνοιας (και όχι μόνο), έχει να κάνει με το νέο BrownBeachCorinthia στο Λουτράκι, για το οποίο οι προετοιμασίες για τη λειτουργία του μέσα στην άνοιξη είναι αυτή την στιγμή πυρετώδεις. Το νέο ξενοδοχείο που θα ανοίξει τον Απρίλιο διαφημίζεται από την αλυσίδα ως το «πρώτο μας design resort στην Ελλάδα με 166 σύγχρονα δωμάτια και 110 bungalows, με την υπογραφή των βραβευμένης αρχιτεκτονικής ομάδας των Elastic Architects, μόλις 50 λεπτά από την Αθήνα».
Το ξενοδοχείο έχει βάλει το «στοίχημα» να κερδίσει τους Αθηναίους και όχι μόνο σε έναν κοντινό τους προορισμό, ενώ, αντίστοιχα, το ίδιο στοίχημα θέλουν να κερδίσουν οι Ισραηλινοί και για το νέο τους προορισμό στην Ερέτρια, που προστέθηκε πέρυσι στο χαρτοφυλάκιό τους και αποτελεί έναν ακόμη προορισμό εύκολα προσβάσιμο από την πρωτεύουσα, όπως και η Χαλκίδα που ακολουθεί με ένα ακόμη νέο εγχείρημα της αλυσίδας. Επίσης μέσα στο 2021 προστέθηκε στην «ομπρέλα» της Brown και το Mr & Mrs White στα Χανιά, στο πλαίσιο της επέκτασής της σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς ανά την Ελλάδα.
Στη συμπρωτεύουσα από το συνέδριο της Prodexpo North ο Λέον Αβιγκάδ προανήγγειλε μέσα στο 2023 τη λειτουργία του πρώτου ξενοδοχείου της αλυσίδας, του Brown Salonica, στο παλιό ξενοδοχείο «Βιέννη» επί της οδού Εγνατίας 2-4 με παραπομπή στις δεκαετίες του ’50 –’60. Έστω κι αν οι επιτελείς της αλυσίδας συνάντησαν διαφορετικούς (πιο αργούς) ρυθμούς στη συμπρωτεύουσα σε σύγκριση με τους αντίστοιχους στην Αθήνα, προς το τέλος του 2023 αναμένεται να λειτουργήσει και το επόμενο ξενοδοχείο στις πρώην Καπνοποθήκες Μιχαηλίδη, στη συμβολή των Ναυμαχίας Λήμνου και Δωδεκανήσου. Ο επικεφαλής τωνBrownHotelsθεωρεί ότι η συμπρωτεύουσα έχει μία αναξιοποίητη δυναμική αυτή την στιγμή στο χώρο της φιλοξενίας.
«Για τα τελευταία τέσσερα χρόνια ανεβοκατεβαίνω στο δρομολόγιο Αθήνας- Θεσσλονίκης και βλέπω πόσο λίγες επενδύσεις γίνονται στην πόλη, η οποία διαθέτει ένα πολύ εντυπωσιακό παραλιακό μέτωπο, φοβερή γαστρονομία, καλύτερη από αυτή της Αθήνας, έχει πολύ ζωντάνια και νέο κοινό. Είναι ένα ερώτημα γιατί η πόλη δεν έχει ακολουθήσει την ανάπτυξη της πρωτεύουσας».
Το πλάνο ανάπτυξης
Συνολικά στον ορίζοντα της τριετίας η BrownHotels έχει στο πλάνο ανάπτυξής της κοντά 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο, που βρίσκονται σε διάφορα στάδια κατασκευής και ανάπτυξης. Βrown Acropol, Dave Red Athens, Villa Brown Ermou είναι τα πρώτα δείγματα γραφής στα ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν στο κέντρο της Αθήνας και ακολουθούν, μεταξύ άλλων, το Lighthouse Athens επίσης στα πέριξ της Ομόνοιας, όπως και τα Brown Spices και Domino House, ενώ ως Kubic House θα λειτουργεί μετά το rebranding το «έξυπνο» και πιο «πράσινο» μετά τις σχετικές παρεμβάσεις «Kubic Athens» στην Αγίου Κωνσταντίνου.