Πάνω από 10.000 θύματα άφησε πίσω της στην Ελλάδα η κατάρρευση της εταιρείας Wind Media.
Η εταιρεία, λειτουργούσε ως διαδικτυακή «πυραμίδα». Ο εγγεγραμμένος χρήστης έβλεπε αναρτήσεις και βίντεο κι έκανε like και εγγραφή. Στη συνέχεια, έπρεπε να κάνει screenshot στην οθόνη του και να στείλει τη φωτογραφία στη Wind Media, για να αποδεικνύει ότι έχει δει την ανάρτηση και το βίντεο και ότι έχει πραγματοποιήσει σωστά τα «likes» και τα «follows». Στη συνέχεια, κάθε νέο μέλος που θα προσκαλούσε ο κάθε εγγεγραμμένος VIΡ χρήστης θα λάμβανε 15% προμήθεια επί των κερδών του νέου χρήστη.
Μάλιστα, για όσους αγόραζαν κάποιο από τα πακέτα της προσέφερε μεγάλες αποδόσεις από την απλή εργασία που τους ανέθετε.
Στην ιστοσελίδα της, που πλέον είναι ανενεργή, η Wind Media ανέφερε ότι ιδρύθηκε το 2020 με έδρα τη Σιγκαπούρη. Ακόμη ανέφερε ότι σχετίζεται ότι ομώνυμη εταιρεία της Σιγκαπούρης, που με τη σειρά της συνεργάζεται με όμιλο ΜΜΕ στην ασιατική χώρα, αν και η ακριβής τους σχέση είναι ασαφής.
Η ελληνική Wind Media εκτιμάται ότι είχε πάνω από 10.000 μέλη που αγόρασαν τα πακέτα της. Ενα από αυτά, που αγόραζε κάποιος με 600 ευρώ, έπρεπε να κάνει 15 like την ημέρα με εξασφαλισμένο μηνιαίο εισόδημα 765 ευρώ. Αλλα πακέτα υπόσχονταν ως και 4.000 τον μήνα. Τα μέλη έπρεπε να στείλουν στην εταιρεία screenshot που αποδείκνυαν ότι όντως εκτέλεσαν τα βήματα για το like.
Όσοι έφερναν νέα μέλη στην εταιρεία είχαν υπέρ τους μια προμήθεια της τάξης του 15%, ένα κλασικό «τυράκι» για το στήσιμο μιας πυραμίδας.
Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι οι πληρωμές για την εγγραφή γίνονταν σε κρυπτονομίσματα. Το μέλος υποχρεωνόταν να καταθέσει ευρώ σε ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων και να πληρώσει την εταιρεία σε αυτό, ενώ σε κρυπτονόμισμα θα εισέπραττε και τα κέρδη.
Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες άρχισαν να εμφανίζονται προβλήματα σε αυτές τις συναλλαγές, τα οποία οι υπεύθυνοι παρουσίασαν στη γενικότερη αστάθεια της αγοράς των κρυπτονομισμάτων. Στην πραγματικότητα προετοιμαζόταν η αρπαγή των χρημάτων των «επενδυτών».
Πριν καταρρεύσει η πυραμίδα και κλείσει ο ιστότοπος, οι υπεύθυνοι της Wind Media κατάφεραν να αποσπάσουν μεγάλα, αλλά ακόμη απροσδιόριστα ποσά από τα εξαπατημένα μέλη τους. Σημειώνεται ότι η πυραμίδα αποτελεί μία από τις πλέον διαχρονικές μεθόδους εξαπάτησης όσων αναζητούν εύκολες και γρήγορες αποδόσεις. Μάλιστα, τις τελευταίες ώρες υπήρξε φημολογία για Έλληνες πολιτικούς πίσω από την απάτη. Μάλιστα η φημολογία, που έχει ξεκινήσει μέσα στους κύκλους του ίντερνετ και αναπαράχθηκε έκτοτε υποστήριζε πως εμπλέκονται δύο γιοί πολιτικών εν ενεργεία και 3 γιοί μεγαλοστελεχών σε εταιρείες άνω των 30.000.000 τζίρου. Ωστόσο, δεν έχει αποδειχθεί ένα τέτοιο σενάριο μέχρι στιγμής.