Γράφει Άννα Διανά
Νέο επιχειρηματικό εγχείρημα κάνει στην αγορά της μόδας ο Λάκης Γαβαλάς. Η επιστροφή του στον χώρο του fashion μετά από τις πολυετείς περιπέτειες που είχε με τη L.A.K. γίνεται με την Temeno, στην οποία είναι συνιδρυτής και creative director.
Στήνει ένα νέο brand με δημιουργίες για άνδρες και γυναίκες αποκλειστικά φτιαγμένες στην Ελλάδα και σε πρώτη φάση θα δραστηριοποιείται μέσω του e shop.
Συνιδρυτής στην εταιρεία είναι ο Γκι Κρίεφ, angel investor και co-founder των τεχνολογικών εταιρειών Persado και Bryq μιας tech start up στον τομέα αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού ενώ στο μετοχικό της κεφάλαιο συμμετέχουν γνωστά στελέχη της αγοράς και επιχειρηματίες.
Η συνεργασία με τον Γκι Κριέφ, ο οποίος είναι μέλος του ΔΣ της Upstream, στην οποία έχει διατελέσει και CEO και μέλος στο ΔΣ της Convert Group ξεκίνησε με μια σειρά podcast (Pitch Me Up) στην οποία ιδρυτές νεοφυών επιχειρήσεων προωθούσαν το εγχείρημά τους έχοντας στη διάθεσή τους τέσσερα λεπτά για να τους πείσουν να τους «περάσουν» στην επόμενη φάση. Δηλαδή στους επενδυτές του angel fund της εκπομπής, που θα αποφάσιζαν αν και πόσα χρήματα θα επενδύσουν στην επιχείρησή τους.
Με αυτόν τον τρόπο στήθηκε και η νέα εταιρεία από τους δύο και επενδυτές ανθρώπους, οι οποίοι είχαν λίγο ως πολύ επενδύσει μέσω του podcast.
«Με τους περισσότερους από την ομάδα που συμμετέχουμε στην Temeno έχω κάνει συνεπενδύσεις. Και όλοι συμφωνήσαμε ότι έχει ενδιαφέρον να ‘αναστήσουμε’ το ταλέντο του Λάκη Γαβαλά στην αγορά μόδας» λέει στο mononews, ο Γκι Κριέφ.
«Η αίσθηση είναι ότι θα τρίψω το λυχνάρι και θα βγει το τζίνι» σχολιάζει αναφερόμενος στο νέο επιχειρηματικό εγχείρημα και στο πώς αντιλαμβάνεται τις προοπτικές ανάπτυξης του brand στην αγορά.
Τον ενθουσιασμό του κ. Κριέφ συμμερίστηκαν και άλλοι επιχειρηματίες και στελέχη της αγοράς μπαίνοντας στο μετοχικό κεφάλαιο της Temenos. Η αρχική επένδυση είναι όση χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε λέει ο επικεφαλής της εταιρείας συμπληρώνοντας ότι στην πορεία θα μπουν και άλλοι.
Μεταξύ των επενδυτών συμπεριλαμβάνεται ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και πρόεδρος της Convert Group. ήταν και μέλος του Δ.Σ. της Svuum, εταιρεία, στην οποία επένδυσε πρόσφατα η Olympia Group του Πάνου Γερμανού, μέσω του επενδυτικού της βραχίονα Public Capital Partners.
Στη Svuum «συναντάμε» και τον Νίκο Βαρβαδούκα, ο οποίος όμως ήταν μέτοχος, όπως και στη νέα εταιρεία Temenos. Σήμερα είναι VP Brand & Customer στο Public Group ενώ τα τελευταία 5 σχεδόν χρόνια κατείχε τον ρόλο του Chief Omnichannel Officer|Board Member στην Cosmos Sport SA, που εξαγοράστηκε από τη βρετανική JD Sports Fashion.
Η Δρ. Μαρίλη Νίκα, μια από τις πιο γνωστές και δραστήριες γυναίκες της διασποράς στον χώρο της τεχνολογίας. Η κ. Νίκα εργάζεται στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης για περισσότερο από μία δεκαετία. Σήμερα είναι Product Lead (Metaverse / Avatars & Identity) στη Meta ενώ διδάσκει από το 2018 στο Harvard.
O συνιδρυτής της Carge, της νεοφυούς επιχείρησης, που το περασμένο καλοκαίρι εξαγοράστηκε από τη ΔΕΗ, Λευτέρης Καραμπατσάκης, ο deputy Ceo της Upstream, Κώστας Καστάνης, ο Στέργιος Βοσκόπουλος co-founder της Altonovel και ο Ηλίας Γκόντας, συνιδρυτής της Forky της εταιρείας παράδοσης έτοιμων μαγειρευτών γευμάτων, την οποία εξαγόρασε η Vivartia στα τέλη του 2017, περιλαμβάνονται στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας που έχει αναρτηθεί στο ΓΕΜΗ.
Η Temeno προσπαθεί να χρησιμοποιεί υλικά και συσκευασίες με περιβαλλοντική συνείδηση, και να διατηρεί ηθικά εργασιακά πρότυπα σε όλα τα στάδια της παραγωγής του.
«Μου είχε λείψει η διαδικασία της δημιουργίας. Από την στιγμή της σύλληψης μέχρι τις δοκιμές στο χαρτί, την υλοποίησή τους και την αγωνία της πρώτης τους παρουσίασης στον κόσμο, όπως αυτή τη στιγμή. Η πρώτη μας συλλογή είναι αποτέλεσμα πολυετούς εμπειρίας, ενθουσιασμού, θάρρους και σκληρής δουλειάς και πιστεύουμε ότι αντικατοπτρίζει πραγματικά τις αξίες και το όραμά μας για το πώς θα θέλαμε να είναι η συμμετοχή μας στην εξέλιξη της μόδας», σημειώνει ο Λάκης Γαβαλάς, co-founder και creative director της Temeno κατά την ανακοίνωση της δημιουργίας του νέου brand.