Ακόμη μια θλιβερή ιστορία για την κατάσταση που επικρατεί στον σιδηρόδρομο έρχεται στο φως, εξ αφορμής του φρικτού δυστυχήματος στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN το περιστατικό που αποκαλύπτεται έγινε στις 12 Απριλίου, αμαξοστοιχία κινείτο από Παλαιοφάρσαλο προς Θεσσαλονίκη και περνώντας από τον σταθμό στο Πλατύ τους κάλεσε ο σταθμάρχης προκειμένου να τον ενημερώσουν για το πού βρίσκονται.
Άμεσα απάντησαν ότι σε λίγα λεπτά θα προσεγγίσουν τα φωτο-πρόσημα του σταθμού του και τότε τους είπε ότι μπορούν να μπουν στον σταθμό και να συνεχίσουν για το Άδενδρο όπου θα έβρισκαν κόκκινο φωτόσημα στην έξοδο από παρακαμπτήριο γραμμή και κόκκινο φωτόσημα εισόδου στον ΣΣ Αξιού, τα οποία μπορούν να αγνοήσουν και να συνεχίσουν.
Οι μηχανοδηγοί – σύμφωνα με το ρεπορτάζ – παρατήρησαν ότι τα φωτόσημα τελικά ήταν πράσινα με αποτέλεσμα να συνεχίσουν την πορεία τους και μετά από λίγο είδαν ότι υπάρχει συνεργείο στη γραμμή με μηχανήματα.
Τότε έκαναν άμεσα χρήση της ακαριαίας πέδης για την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας σε συνδυασμό με συνεχόμενα σφυρίγματα για να απομακρυνθούν οι εργάτες από το σημείο.
Ωστόσο λόγω της μικρής απόστασης, δεν στάθηκε δυνατή η ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας πριν τα μηχανήματα που ήταν τοποθετημένα στην γραμμή και υπήρξε σύγκρουση με αυτά. Από τη σύγκρουση προκλήθηκε φωτιά σε 2 μπιτόνια με εύφλεκτο υγρό και τότε εργάτες και μηχανοδηγοί επιχείρησαν για να σβήσουν τη φωτιά.
Στη συνέχεια όπως σημειώθηκε στο ρεπορτάζ δεν συνέχισαν την πορεία τους, καθώς ενημερώθηκαν από τους εργάτες ότι οι ράγες δεν είχαν μπουλόνια λόγω της αλλαγής των επιθεμάτων και υπήρχε φόβος εκτροχίασης των βαγονιών.