Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκδοση του Focus on Tech Life Tips, που παρακολουθεί τη σχέση Ελλήνων και τεχνολογίας από το 1995 με πρωτοβουλία της Focus Bari, αναφέρεται ότι εννέα στους δέκα Έλληνες βλέπονται συνεχώς με κινητό τηλέφωνο. στο χέρι τους όλη την ημέρα.
Μετά από προσεκτικότερη εξέταση, η έρευνα αποκαλύπτει τα ακόλουθα ευρήματα.
Η συντριπτική πλειοψηφία των ηλικιωμένων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί πλέον το διαδίκτυο, με αποτέλεσμα το εκπληκτικό 96% του συνόλου του πληθυσμού να είναι συνδεδεμένο. Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται, ιδιαίτερα στη νεότερη γενιά.
Στην πραγματικότητα, ένα αξιοσημείωτο 90% των παιδιών ηλικίας 5-12 ετών είναι ήδη ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου και αυτό το ποσοστό ανέρχεται σε ένα παγκόσμιο 97% για τα παιδιά ηλικίας 10 ετών και άνω.
Κατά μέσο όρο, τα παιδιά αφιερώνουν περίπου 100 λεπτά την ημέρα σε διαδικτυακές δραστηριότητες.
Κυριολεκτικά, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων, οι εννέα στους δέκα, είναι συνεχώς κολλημένοι στα κινητά τους τηλέφωνα όλη την ημέρα.
Οι Έλληνες έχουν αναπτύξει μια ένθερμη εμμονή με τη χρήση του διαδικτύου μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς το εκπληκτικό 92% από αυτούς ασχολείται με το σερφάρισμα μέσω κινητού τηλεφώνου, με ένα αξιοσημείωτο 88% να το κάνει σε καθημερινή βάση.
Αυτή η εξέλιξη φαίνεται να «πυροδοτείται» από ένα σχεδόν ισοδύναμο επίπεδο ενεργοποίησης στα social media, αν και ταυτόχρονα…
Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου γνωρίζει μια σταθερή και συνεχή ανάπτυξη, φτάνοντας αυτή τη στιγμή το σημαντικό 69%. Σχεδόν το 60% των Ελλήνων πιστεύει ότι η τεχνολογία βελτιώνει τη ζωή τους, με το ευρύ φάσμα εφαρμογών να είναι ο πρωταρχικός λόγος για αυτό το συναίσθημα.
Ένας στους τέσσερις Έλληνες χρησιμοποιεί ήδη το Chat GPT.
Κατά το τελευταίο εξάμηνο, σχεδόν το 70% των ατόμων έχουν εμπλακεί σε διαδικτυακές αγορές, πραγματοποιώντας τουλάχιστον μία αγορά.
Η ηλικιακή ομάδα που εμφανίζει τη μεγαλύτερη σχέση για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι άτομα ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών, με ένα εντυπωσιακό 87% να έχει πραγματοποιήσει μια ηλεκτρονική αγορά στο ίδιο χρονικό διάστημα.
Αντίθετα, τα άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω είναι λιγότερο εξοικειωμένα με τις διαδικτυακές αγορές, καθώς μόνο το 37% έχει συμμετάσχει σε αυτή τη δραστηριότητα.
Η ταυτότητα της έρευνας: Μεθοδολογία – Τηλεφωνικές συνεντεύξεις CATI σε αντιπροσωπευτικό Πανελλαδικό δείγμα 10.000 ατόμων ανά εξάμηνο, καλύπτοντας τον συνολικό πληθυσμό.