Παραδόθηκε λοιπόν το έργο επέκτασης του τερματικού σταθμού αυτοκινήτου στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.
Το έργο του ΟΛΠ αφορά την επέκταση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων στο λιμάνι και θα δώσει τη δυνατότητα στάθμευσης επιπλέον 5.100 αυτοκινήτων. Η επέκταση υλοποιήθηκε σε έκταση 40.000 τ.μ. προς τη βόρεια πλευρά του λιμανιού του Πειραιά και περιλαμβάνεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις της ΟΛΠ Α.Ε. με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του επίνειου της πρωτεύουσας.
Το συνολικό κόστος του έργου, που παραδόθηκε την Τρίτη (6/2), υπολογίζεται στα 20 εκατομμύρια ευρώ.
H επέκταση του τερματικού σταθμού αυτοκινήτων του ΟΛΠ συμβάλλει στην περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της ελκυστικότητας του λιμένα ως κόμβου μεταφόρτωσης οχημάτων στη Μεσόγειο, τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας κατά την τελετή παράδοσης του έργου.
«Ο Πειραιάς είναι σήμερα ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα λιμάνια στον κόσμο. Βρίσκεται στο σταυροδρόμι Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής και αποτελεί το φυσικό λιμάνι της Αθήνας και την κύρια εμπορευματική πύλη της Ελλάδας.Η γεωγραφική θέση του το καθιστά ζωτικό διαμετακομιστικό, εμπορικό, εφοδιαστικό, τουριστικό και επικοινωνιακό κόμβο.Με τον ΟΛΠ να προσθέτει οικονομική αξία στη χώρα ίση με το 1,56% του ΑΕΠ της.Έχοντας αυτή την αξία ως δεδομένη, αλλά και:Το αποτέλεσμα αυτής της νέας, λειτουργικής και ισορροπημένης σύμβασης είναι η υλοποίηση επενδύσεων, όπως αυτή που εγκαινιάζουμε σήμερα και αφορά την επέκταση του Σταθμού Διακίνησης Αυτοκινήτων, στον Λιμένα Ηρακλέους.Το έργο ολοκληρώθηκε στις 22 Ιουλίου 2023.Η συγκεκριμένη επένδυση, ύψους 20 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβάνεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις του ΟΛΠ, οι οποίες έχουν συμφωνηθεί με το Ελληνικό Δημόσιο.Η επέκταση του Τερματικού Σταθμού Αυτοκινήτων, κατά περίπου 40.000 m2, προς τη βόρεια πλευρά του λιμανιού, αυξάνει τη συνολική έκταση του Σταθμού, και δημιουργεί επιπλέον χώρο εναπόθεσης, συνολικής χωρητικότητας 5.100 αυτοκινήτων.Η συγκεκριμένη επένδυση, για την οποία εργάστηκαν πάνω από 250 άτομα, θα λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή και θα βελτιώσει, περαιτέρω, την ανταγωνιστικότητα και την ελκυστικότητα του λιμανιού, ως κόμβου μεταφόρτωσης, διαμετακόμισης και αποθήκευσης οχημάτων και τροχοφόρων εμπορευμάτων στη Μεσόγειο Θάλασσα, τη Μαύρη Θάλασσα και τη Βόρειο Αφρική».