More
    Αρχική ΕΛΛΑΔΑ

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

    72

    ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΙΤΑΡΗ

    Χρησιμοποιήθηκαν τα πιο σπάνια υλικά, χρειάστηκαν πάνω από 8.000 ώρες για την κατασκευή της και έχει ένα μυθικό όνομα. Και μαζί μία μυθική τιμή.

    Πόσο αλήθεια αξίζει ο μεγάλος πλούτος; Ακούγεται ως παραδοξολογία, όμως η αλήθεια είναι ότι τα πολλά λεφτά δεν συνοδεύονται ούτε από την ευτυχία (ή έτσι θέλουμε να νομίζουμε) ούτε βέβαια από την υψηλή αισθητική. Εκτός αν είστε κάποιος που έχει την δυνατότητα να παραγγείλει την Rolls-Royce των ονείρων του και να βάλει μία ολόκληρη εταιρία να ασχολείται με τα γούστα σου επί πολλά χρόνια, έτσι ώστε να καταφέρει να βρει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην υψηλή αισθητική απόλαυση και την τεχνολογική υπεροχή. Για μία ακόμα φορά, το ειδικό τμήμα της Rolls Royce που ασχολείται με την κατασκευή μοναδικών εκδόσεων, πήρε μία παραγγελία από έναν πολύ εστέτ πελάτη. Και μπήκε στην διαδικασία να κατασκευάσει ένα πραγματικό κόσμημα των δρόμων, μία υπερβατική δημιουργία όπου η ομορφιά και η κατασκευαστική τελειοθηρία συναντώνται σε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα
    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    Όλα ξεκινούν από το όνομα. Ο πελάτης ζήτησε να συνδυαστεί το αυτοκίνητό του με κάτι που να εκφράζει την αρμονία και να του δίνει την αίσθηση της ηρεμίας. Μετά από πολύ σκέψη κατέληξαν και αυτοί -που αλλού;- στην Ελλάδα, επιλέγοντας την λέξη Arcadia, από το μυθικό βασίλειο της Αρκαδίας, ένα μέρος που στην αρχαία ελληνική μυθολογία αφορά τον «Παράδεισο επί της Γης». Ο ίδιος ο πελάτης, φαίνεται να είναι ένα ιδιαίτερα καλλιεργημένο άτομο, με μεγάλη αγάπη για την αρχιτεκτονική και μία ζεν προσέγγιση στα πράγματα (και τον πολύ πλούτο του). Μάλιστα οι σχεδιαστές της Rolls-Royce ακολούθησαν τις συμβουλές του σχετικά με την γλυπτική, τις πλαστικές τέχνες και την αρχιτεκτονική από δικές του αγαπημένες περιοχές του πλανήτη, όπως η Σιγκαπούρη, η Ινδονησία, το Βιετνάμ αλλά και τις σύγχρονες δυτικές πρωτεύουσες.

    Ακραία πολυτέλεια

    Τα πρώτα σχέδια έγιναν το 2019 και πάνω σε αυτά εξελίχθηκε με αργές και επίπονες διαδικασίες το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Και με μεθόδους κατασκευής εντελώς χειροποίητες, οι οποίες κράτησαν για πολλά χρόνια και με πολλές αλλαγές ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ακριβώς αυτό που επιθυμούσε ο πολύ ξεχωριστός πελάτης. Το βασικό σχέδιο, όπως και οι άλλες εκδόσεις Droptail είναι ένας φόρος τιμής της Rolls-Royce Coachbulid στα ξύλινα σκάφη της θάλασσας. Ενώ ξοδεύτηκαν ατελείωτες ώρες ώστε να επιτευχθεί το συγκεκριμένο χρώμα στο αμάξωμα, το οποίο περιλαμβάνει σωματίδια αλουμινίου και γυαλιού ώστε να δίνει μία λάμψη που το κάνει εκτυφλωτικό, προσθέτοντας ένα απίστευτο βάθος στην επιφάνεια του αυτοκινήτου. Όλα αυτά συνδυάζονται με το λαμπερό φινίρισμα στη μάσκα, τους καθρέπτες και τις υπέροχες ζάντες των 22 ιντσών, δημιουργώντας μοναδικά παιχνιδίσματα με το φως του ήλιου.

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    Ακόμα πιο εξονυχιστική δουλειά έχει γίνει στο εσωτερικό, όπου το γούστο του πελάτη ήταν και πάλι ο οδηγός για την κατασκευή. Το ξύλο παίζει κυρίαρχο ρόλο στο σαλόνι του αυτοκινήτου, όμως και εδώ τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά. Πέρασαν αρκετοί μήνες μέχρι ο πελάτης και η εταιρία να καταλήξουν στην ακριβή απόχρωση του ξύλου, παίρνοντας έμπνευση από το interior design και την αρχιτεκτονική. Το τελικό ξύλο που επιλέχθηκε ονομάζεται Santos Straight Grain και ξεχωρίζει για το μοναδικό μοτίβο των κόκκων του και την υπέροχη λάμψη του. Το ξύλο αυτό παρουσιάζει μεγάλες δυσκολίες στην διαμόρφωση καμπυλών, κάτι που έκανε ακόμα πιο δύσκολη την τελική συναρμογή του, αφού χρειάστηκαν άπειρες προσπάθειες για να φτιαχτεί το απόλυτο αποτέλεσμα.
    Για την επίτευξη μιας τέλειας σύνθεσης πάνω σε πολύπλοκη γεωμετρία, οι τεχνίτες της Rolls-Royce χρησιμοποίησαν συνολικά 233 κομμάτια ξύλου σε όλο το Arcadia Droptail, με 76 κομμάτια να εφαρμόζονται μόνο στο πίσω «κατάστρωμα». Από εκεί και πέρα έγινε μία πολύ εξειδικευμένη επεξεργασία έτσι ώστε να μην παρουσιάζει σημεία διάβρωσης στην χρήση σε υγρά κλίματα.

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    Αυτό επαναλήφθηκε για 1.000 ώρες σε 18 διαφορετικά δείγματα πριν οι ειδικοί της μάρκας μείνουν ικανοποιημένοι με την αντοχή των κομματιών. Συνολικά, τα κομμάτια ξύλου και η προστατευτική επίστρωση χρειάστηκαν περισσότερες από 8.000 ώρες δουλειάς για να φθάσουν στο σημείο τελειότητας που απαιτούσε ο πελάτης αλλά και το pedigree της Rolls-Royce.
    Το εσωτερικό είναι δερμάτινο σε ειδική λευκή απόχρωση ώστε να ταιριάζει με το χρώμα του αμαξώματος. Η εφαρμογή του ξύλου στις πολύπλοκες καμπύλες του εσωτερικού του Arcadia Droptail απαίτησε από τους μηχανικούς της Rolls-Royce νέες τεχνικές, ενώ χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές από τους αγώνες Formula 1 ώστε να έχει την κορυφαία αντοχή στον χρόνο.

    Η ακραία πολυτέλεια του Arcadia εκφράζεται στο ρολόι που κοσμεί την κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου. Είναι το πιο σύνθετο ρολόι που έχει μπει ποτέ σε αυτοκίνητο της εταιρίας, καθώς μόνο η συναρμολόγηση ήταν μια διαδικασία πέντε μηνών, της οποίας προηγήθηκαν περισσότερα από δύο χρόνια μελέτης και εξέλιξης. Το ρολόι έχει ένα γεωμετρικό μοτίβο με ακατέργαστο μέταλλο και 119 όψεις (όσα και τα χρόνια της Rolls-Royce) , ενώ όλο είναι κατασκευασμένο στο χέρι, με δείκτες ρολογιού οι οποίοι ζωγραφίστηκαν κάτω από μικροσκόπιο από το χέρι ενός πολύ εξειδικευμένου τεχνίτη. Όμως δεν τελείωσαν όλα εκεί, καθώς ακολούθησαν δοκιμές από την Rolls-Royce, που κράτησαν αρκετό καιρό καθώς τα στάνταρ είναι πολύ υψηλότερα ακόμα και από τις πιο ακριβές εταιρείες παραγωγής ρολογιών.

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    H πιο ακριβή και σπάνια Rolls-Royce με το ελληνικό όνομα

     

    Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα βρίσκεται ένας κινητήρας V12 των 6,6 λίτρων με απόδοση πάνω από 600 ίππους, εξασφαλίζοντας μοναδικές επιδόσεις στον ιδιοκτήτη του, ο οποίος την έχει παραγγείλει ως αριστεροτίμονη ώστε να μπορεί να την οδηγεί σε όλο τον κόσμο. Η καταγωγή του ιδιοκτήτη είναι από την Σιγκαπούρη και όπως κυκλοφόρησε στα διεθνή ΜΜΕ, τα χρήματα που έδωσε για την αγορά της αγγίζουν τα 30 εκατομμύρια ευρώ, καθιστώντας την το πιο ακριβό μοντέλο παραγωγής που έχει φτιαχτεί ποτέ.
    Ναι, είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. Μπορούν όμως να σε φέρουν πιο κοντά στο τιμόνι μιας εκλεπτυσμένης Rolls-Royce και στη μυθική Αρκαδία της εσωτερικής γαλήνης. Εκεί δηλαδή που ο πλούτος αποκτά την πραγματική του αξία.

    Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Captcha verification failed!
    CAPTCHA user score failed. Please contact us!