Υποστηρίξτε μας και επιλέξτε ένα πρόγραμμα το οποίο θα σας δώσει πρόσβαση στις αποκλειστικές ιστορίες μας.
Βασικό
€
3
€
0
/ 15 credits
Το βασικό πακέτο παρέχει 15 μονάδες (credits) στο λογαριασμό σας. Επιτρέπει το ξεκλείδωμα για: 3 ΑΡΘΡΑ!
Featured
€
10
€
0
/ 50 credits
Το Featured πακέτο παρέχει 50 credits στο λογαριασμό σας. Επιτρέπει το ξεκλείδωμα για: 10 ΑΡΘΡΑ!
Premium
€
25
€
0
/ 125 credits
Το Premium πακέτο παρέχει 125 credits στο λογαριασμό σας. Επιτρέπει το ξεκλείδωμα για: 25 ΑΡΘΡΑ!
** Εγγραφείτε στον ιστότοπό μας και επιλέξτε ένα πακέτο. Το κάθε πακέτο παρέχει έναν αριθμό μονάδων (credits) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεκλειδώσετε την πρόσβαση στις αποκλειστικές ιστορίες μας χωρίς ημερομηνία λήξεως.
Μεγάλα γιοτ…μεγάλες φουρτούνες θα μπορούσε να είναι η παράφραση της λαϊκής παροιμίας μετά το τελευταίο ατύχημα της θαλαμηγού γνωστού κατασκευαστή και διαχειριστή ακινήτων την Μεγάλη Παρασκευή στις Σπέτσες. Το ημερολόγιο γέφυρας πολλών θαλαμηγών έχει γεμίσει από ιστορίες με μυστήρια ναυάγια, προσαράξεις, πυρκαγιές σε ναυπηγεία ακόμη και συγκρούσεις. Πρωταγωνιστές σε όλες αυτές τις ιστορίες άνθρωποι ισχυροί με πλούτο που δοκίμασαν την οργή της θάλασσας. Ποιος εφοπλιστής ή επιχειρηματίας που έχει θαλαμηγό δεν θυμάται τις περιπέτειες του με τα κύματα όταν το σκάφος του φάνηκε πολύ μικρό μπροστά στη δύναμη της φύσης, παρά το μεγάλο όγκο και μήκος του.
Ακριβώς κάτι τέτοιο συνέβη και την Μεγάλη Παρασκευή όταν η μήκους 30 μέτρων θαλαμηγός με την ονομασία WHY που είχε αγκυροβολήσει στην προβλήτα του λιμανιού στις Σπέτσες βρέθηκε αντιμέτωπη με τη δύναμη της φύσης. Οι πολύ ισχυροί δυτικοί άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή ανάγκασαν αρχικά τον καπετάνιο να λύσει κάβους και να σηκώσει άγκυρα για να αποπλεύσει αλλά τελικά το σκάφος παρασύρθηκε και έπεσε πάνω στην προβλήτα.
Η παρουσία στο Ναύπλιο και η μαρτυρία του ιδιοκτήτη
Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή, όταν η θαλαμηγός βρέθηκε στο Ναύπλιο. Εκεί συμμετείχε στην καθιερωμένη πλέον ως η μεγαλύτερη έκθεση επαγγελματικών επανδρωμένων σκαφών αναψυχής στον κόσμο και ένας από τους σημαντικότερους σταθμούς στην παγκόσμια ατζέντα του yachting, το Mediterranean Yacht Show (MEDYS) στο λιμάνι του Ναυπλίου. Brokers από όλο τον κόσμο, που στο χαρτοφυλάκιό τους διαθέτουν ισχυρά ονόματα του παγκόσμιου επιχειρείν, αλλά και αθλητών, καλλιτεχνών και γαλαζοαίματων κατέκλυσαν από τις 27 Απριλίου έως και την 1η Μαϊου το Ναύπλιο για την σπουδαία έκθεση. Στο deck του WHY ανέβηκαν αρκετοί που θέλησαν να μάθουν λεπτομέρειες για το σκάφος.
Οι τέσσερις καμπίνες του και η δυνατότητα φιλοξενίας δέκα ατόμων τα οποία θα μπορούσαν να απολαύσουν διακοπές στα ελληνικά νησιά καταβάλλοντας 54.000 ευρώ την εβδομάδα – την χαμηλή τουριστική περίοδο το κόστος ενοικίασης είναι 50.000 ευρώ- τράβηξαν το ενδιαφέρον αρκετών μεσιτών οι οποίοι έβαλαν στις αποσκευές τους το προσπέκτους του σκάφους. Κάποιοι από αυτούς, προερχόμενοι από το Λονδίνο, προσκλήθηκαν από τον ιδιοκτήτη του σκάφους, τον γνωστό κατασκευαστή και διαχειριστή ακινήτων, προκειμένου να κάνουν ένα μινι ταξίδι μέχρι τις Σπέτσες. Πράγματι μετά την ολοκλήρωση της έκθεσης στο Ναύπλιο ο καπετάνιος του WHY έβαλε πλώρη για το νησί του Αργοσαρωνικού. Κανείς όμως δεν φανταζόταν ότι η επιλογή της προβλήτας του λιμανιού στο νησί της Μπουμπουλίνας θα είχε δυσάρεστη εξέλιξη. Όταν άρχισαν οι ριπές του ανέμου να χτυπούν αλύπητα το 30 μέτρων σκάφος ο καπετάνιος συνειδητοποίησε ότι το σημείο στο οποίο είχε ρίξει άγκυρα δεν ήταν το ιδανικό. Κάτι το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr είχαν φροντίσει άλλοι καπετάνιοι από μεγαλύτερες σε μέγεθος θαλαμηγούς να επισημάνουν, αλλά σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο ιδιοκτήτης της θαλαμηγού ήθελε να δέσει ακριβώς μπροστά από το ξενοδοχείο “Ποσειδώνιο” αδιαφορώντατς και για τις προτροπές του καπετάνιου του, αλλά και για τις παραινέσεις των ντόπιων.
Όταν πλέον η κατάσταση άρχισε να γίνεται επικίνδυνη ο καπετάνιος έλυσε τους κάβους και σήκωσε άγκυρα για να αποπλεύσει. «Εκείνη την ώρα κοιμόμουν στην καμπίνα με τη σύζυγό μου. Δεν κατάλαβα πως έγινε. Ξέρω μόνο ότι οι ριπές του ανέμου ήταν πάρα πολύ δυνατές. Δεν πήραμε χαμπάρι έγιναν όλα σε χρόνο dt. Οι ριπές του ανέμου ήταν Παναγία μου πολύ δυνατές» ανέφερε στο protothema.gr ο ιδιοκτήτης του σκάφους, περιγράφοντας την περιπέτειά του.