Ο Μητσοτάκης διαγράφει τον Αυγενάκη για τη χειροδικία σε υπάλληλο αεροδρομίου

100

Σύμφωνα με πηγές από τη ΝΔ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρέπεμψε τον Λευτέρη Αυγενάκη στην επιτροπή δεοντολογίας της ΝΔ με αίτημα τη διαγραφή του. Μετά την προβλεπόμενη παροχή εξηγήσεων η επιτροπή θα επικυρώσει την ανωτέρω εισήγηση.

Μετά τη δημοσιοποίηση του επίμαχου βίντεο με το επεισόδιο που είχε ο Λ. Αυγενάκης στο αεροδρόμιο, ο πρωθυπουργός δέχθηκε εισηγήσεις για να προχωρήσει στη διαγραφή του γαλάζιου βουλευτή από την Κρήτη.

Τελικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωση την απόφασή του για διαγραφή του Λευτέρη Αυγενάκη αμέσως μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του στο υπουργείο Υγείας.

Εξηγήσεις ζήτησαν Τασούλας, Καλαφάτης

Εξηγήσεις από τον Λευτέρη Αυγενάκη για την αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά του ζήτησε ο πρόεδρος της Βουλής, Κωνσταντίνος Τασούλας, ενώ και ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ, Σταύρος Καλαφάτης τον καλέσει για εξηγήσεις.

Νωρίτερα ο Λευτέρης Αυγενάκης προχώρησε σε δήλωση με την οποία έδινε εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του απέναντι σε εργαζόμενο στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην οποία αφού ζητά συγγνώμη «για την ένταση και την αναστάτωση» στη συνέχεια υποστηρίζει ότι «το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».
Το βίντεο με το επεισόδιο με τον Λευτέρη Αυγενάκη
Η ανακοίνωση του Λευτέρη Αυγενάκη

«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθειά μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό “άγριου ξυλοδαρμού”, “λιποθυμιών”, “χειροδικιών” από μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φυσούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει τη δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!