Πραγματοποιήθηκε λίγο πριν τις 12.00 το μεσημέρι η εκδήλωση που γίνεται τα τελευταία χρόνια με πρωτοβουλία των καταστηματαρχών της περιοχής, του Δήμου και του Λυκείου Ελληνίδων με το σπάσιμο του μπότη απο το καμπαναριό του Αγίου Σπυρίδωνα.
Εφέτος, η πρώτη Λαμπρή μετά τα μέτρα κατά της πανδημίας , το Λιθόστρωτο έχει πλημμυρίσει απο κόσμο. Κυριολεκτικά, όπως θα δείτε και στις φωτο, έχει ενωθεί η Πλατεία Καμπάνας με την Πλατεία του Αγίου Σπυρίδωνα απο τον κόσμο.
Στην εκδήλωση εκτός απο τρεις μπότηδες που σπάνε απο τον καμπαναριό από τον Βαγγέλη Μαζαράκη, μπότηδες σπάνε και οι πολιτικοί ηγέτες του νησιού μας ο βουλευτής Παναγής Καππάτος, ο δημαρχος Αργοστολίου Θεόφιλος Μιχαλάτος, ο Αντιπεριφερειάρχης Σταύρος Τραυλός, μέλη της πολιτικής επιτροπής του δήμου Αργοστολίου αλλά και όποιος απο το κοινό το επιθυμεί.
Στο τέλος μοιράστηκαν λαμπάδες για την Ανάσταση.
√Το Kefaloniapress ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ θερμα την οικογένεια Μήλα για τη φιλοξενία στο υπέροχο μπαλκόνι τους .
√ Οι φωτογραφίες είναι του Πάνου Μαντά
Περισσότερες φωτογραφίες …
”Αδελφοι οσοι εις Χριστον εβαπτισθητε εις τον θανατον Αυτου εβαπτισθημεν. Συνεταφημεν ουν Αυτω δια του βαπτισματος εις τον θανατον”με αυτα τα λογια αναφερεται ο μεγας των εθνων Αποστολος Παυλος στην προς Ρωμαιους επιστολη του στο μυστηριο του θανατου του Χριστου και της Αναστασεως Του.Και πραγματι ειναι πλεον τοις πασιν πασιγνωστο οτι ο θανατος του Χριστου ειναι ενα μυστηριο της αγαπης του Θεου προς τον πεπτωκοτα ανθρωπο, ενα ξενο και φρικτο μυστηριο αφου ο Ιδιος ο Υιος του Θεου εγινε υιος του ανθρωπου και εφτασε ακομη να γινει η ακρα ταπεινωσις για να υψωθει ο ανθρωπος στο αρχαιον καλλος το προπτωτικον.
Ο θανατος ειναι ενα γεγονος αναποφευκτον για τον ανθρωπον”προ του τιμιου Σταυρου φοβερος ο θανατος τοις ανθρωποις μετα το Σταυρο φοβερος ο ανθρωπος τω θανατω”λεει ενας υμνος απο την ι. ακολουθια του αγιου μαρτυρος Καλλιστρατου. Με την εισοδο του ανθρωπου στην Εκκλησια του Χριστου δια του αγιου βαπτισματος και εν συνεχεια με τη μετοχη του στο Ποτηριον της Ζωης αποκτα τις προδιαγραφες για την υπερβαση του θανατου και την ενωση του με τον Θεον.”Αμην αμην λεγω σοι ος εαν μη αναγγενηθη εξ΄ύδατος και Πνευματος ου δυναται εισελθειν εις την βασιλειαν του Θεου”και ”εαν μη φαγητε την σαρκα του Υιου του ανθρωπου και μη πιητε το αιμα Του, ουκ εχητε ζωη εν εαυτοις”διακηρυξεν ο Χριστος προς τον Νικοδημο και τους Ιουδαιους αντιστοιχα.
Με το αγιο βαπτισμα ο νεοφωτιστος συμμετεχει στον θανατο του Χριστου με την τριπλη καταδυση στο ονομα της Αγιας Τριαδος συμβολιζοντας ταυτοχρονα και τις τρεις ημερες οπου ο Χριστος ευρισκετο εις τον ταφον και την τριτη ημερα ανεστη ενδοξως εκ νεκρων.Οπως ο Χριστος ανεστη με την ανθρωπινη φυση Του οντας αμα και Θεος αληθινος ετσι και ο νεοφωτιστος βγαινει απο το νερο της κολυμβηθρας καινουργιος και φωτομορφος εχοντας λαβει και την σφραγιδα της δωρεας του Αγιου Πνευματος δια της χρισεως του αγιου μυρου και εχοντας πλεον αποβαλλει εντελως τα στιγματα του παλαιου ανθρωπου. Εξερχεται καινος και εχοντας πλεον γραφει το ονομα του στο Βιβλιο της Ζωης, ενω ταυτοχρονα του διδεται και ενας φυλακας ουρανιος ο φυλακας αγγελος του, ο οποιος θα τον επισκιαζει και θα τον επιβλεπει στην κατα Χριστον πορεια και προοδο του χρηματιζοντας κατα την ημερα της Κρισεως και ο συνηγορος του απεναντι του δικαιοκριτη Χριστου.
Στους πρωτο-χριστιανικους χρονους οι κατηχουμενοι εβαπτιζοντο κατα τας τεσσερεις μεγαλες δεσποτικες εορτες Χριστουγεννων ,Θεοφανειων, Πασχα και Πεντηκοστης εντασσομενοι πλεον στο μυστικο σωμα του Χριστου την Εκκλησια Του ως αναποσπαστα πλεον μελη της γιαυτο και σημερα εορτη του Πασχα ψαλλεται θριαμβικα ο υμνος”οσοι εις Χριστος εβαπτισθητε Χριστον ενεδυσασθε”.Καλουμαστε ολοι οι αποτελουντες τα μελη της Εκκλησιας του Χριστου κατα τον αποστολο Παυλο να ζουμε παντοτινα αυτη την καινοτητα και την φωτεινη ζωη την ζωη του Χριστου που ειναι ταυτοχρονα και ζωη του Αγιου Πνευματος καλουμαστε ”του μη δουλευειν ημας τη αμαρτια”γιατι ο μεν απεθανεν εφαπαξ, ο δε ζη ζη τω Θεω”εν καινοτητι ζωης περιπατησωμεν”αναζωπυρωνοντας με τον προσωπικο μας αγωνα το χαρισμα και το πυρ του Αγιου Πνευματος που μας εδοθη την ημερα της βαπτισεως μας ωστε ολη η ζωη μας και οχι μονο το Πασχα καθε χρονο να ειναι ”Πασχα ιερον , πασχα αγιον, πασχα πανσεβασμιον, πασχα Χριστος ο λυτρωτης, πασχα αμωμον, πασχα μεγα, πασχα το πυλας ημιν του παραδεισου ανοιξαν και πασχα παντας αγιαζων πιστους”.Αμην.