Από το δέκατο ένατο αιώνα, η Campari δημιούργησε μερικές από τις πιο καινοτόμες εικόνες που δημιουργήθηκαν στην Ιταλία. Σε μια έκθεση στη γκαλερί Estorick Collection in North London αναδεικνύεται η πρωτοποριακή προσέγγιση του Καμπάρι στις διαφημίσεις του μοναδικού κόκκινου απεριτίφ στον κόσμο.
Μέσα στα αρχεία του Καμπάρι υπάρχουν οι αρχικές αφίσες διαφημίσεων που έγιναν στην εποχή της Μπελ Επόκ ενώ οι επαναστατικές του καμπάνιες της δεκαετίας του 20 και τα κομψά του σχέδια της δεκαετίας του 60 είναι εμβληματικά.
Η έκθεση γιορτάζει την πλούσια κληρονομιά της Campari στη δημιουργικότητα και το σχεδιασμό, προβάλλοντας τα πρωτοποριακά σχέδια διαφήμισης και συσκευασίας που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία και τη διατήρηση της παγκόσμιας αναγνώρισης της μάρκας.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε στο Μιλάνο το 1860 από τον Gaspare Campari (1828-1882), και όταν τη διεύθυνση ανέλαβε ο Davide Campari (1867-1936) η εταιρεία άρχισε να ακολουθεί μια πιο δυναμική προσέγγιση στην εμπορία των προϊόντων της, αξιοποιώντας τη νέα δύναμη της διαφημιστικής αφίσας. Στις αρχές της δεκαετίας του 1900 η Campari συνεργάστηκε με μερικούς από τους πιο διάσημους σχεδιαστές αφίσαςόπως οι : Leonetto Cappiello, Marcello Dudovich, Adolf Hohenstein και Marcello Nizzoli. Αρχικά προσαρμοσμένες στην αισθητική του Art Nouveau, οι πρωτοποριακές διαφημιστικές αφίσες εκστρατείες που δημιούργησε ο φουτουριστικός καλλιτέχνης Fortunato Depero από τα μέσα της δεκαετίας του 1920 έγιναν οι πιο διάσημες εικόνες του Καμπάρι. Με χαρακτήρες από το τσίρκο και τολμηρούς γεωμετρικούς σχεδιασμούς τα σχέδια του Depero εκσυγχρόνισαν την εμφάνιση του Campari, δημιουργώντας μια αναμφισβήτητη οπτική ταυτότητα.
Τα σχέδια του Depero χρησιμοποιήθηκαν επίσης ως βάση για το περίφημο κωνικό μπουκάλι Campari Soda που ξεκίνησε το 1932. Η πεποίθηση του Depero ότι η αφίσα της διαφήμισης θα ήταν «η ζωγραφική του μέλλοντος» συνέχισε να αντικατοπτρίζεται στις μεταπολεμικές εικόνες της Campari, με ζωντανά σχέδια και φιγούρες των Franz Marangolo και Bruno Munari, που συνθέτουν το πνεύμα των «Swinging Sixties». Η έκθεση παρουσιάζει αφίσες και σχέδια κάποιων από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες που εργάστηκαν για την εταιρεία, καθώς και πρωτότυπα σκίτσα από τον Depero, που συμπληρώνονται από αντικείμενα όπως κιβώτια, γυαλιά, μπουκάλια, και άλλα αντικείμενα.