Χρωστάει το έναυσμα για την δημιουργία της επιτυχημένης εταιρείας της Biscuiteers στα δύο της παιδιά. Και πλέον είναι μια πετυχημένη επαγγελματίας που πουλά μπισκότα σε πολυτελή συσκευασία δώρου.
Η Χάριετ Χάστινγκς ξεκίνησε την δική της επιχείρηση σε μια προσπάθεια να πάρει τον έλεγχο του χρόνου της και να περνά περισσότερο χρόνο με τα παιδιά της. Στο παρελθόν εργαζόταν ως διευθύντρια διαφημιστικού τμήματος επιχείρησης.
Η Χάριετ ζούσε στο νοσοκομείο, ευγνώμων για την περιστασιακή απόδρασή της στον περίπλοκο σχεδιασμό μπισκότων ενώ παρακολουθούσε την Φλωρεντία να κοιμάται. Και η επιχείρησή της μπορεί να ιδρύθηκε σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου, ωστόσο δεν ήταν καθόλου βιαστική. Ε την δημιουργία μιας εταιρείας που έβλεπε το φαγητό ως μόδα, το Biscuiteers θεωρήθηκε ως τίποτα λιγότερο από μια επανεφεύρεση του τομέα των πολυτελών δώρων
Μια δεκαετία αργότερα, τα κουτιά της με τα εξαιρετικά μπισκότα, έχουν κατακλύσει το Instagram και δημιούργησαν μια αξιοζήλευτη πελατειακή βάση, συμπεριλαμβανομένων των Dior και Cartier.
Η εταιρεία της έχει πλέον έναν κύκλο εργασιών 4,7 εκατομμυρίων λιρών, απασχολεί 80 άτομα και σύντομα θα προσθέσει ένα νέο εργοστάσιο και ένα νέο κατάστημα στο νοτιοδυτικό Λονδίνο.
Η επιχείρησή της γεννήθηκε μετά από μια σκέψη που έκανε το 2007, ενώ ήρθε αντιμέτωπη με το θέμα των βρώσιμων δώρων. «Άρχισα να παρατηρώ μια τάση. Όποτε είχαμε επισκέπτες που έρχονταν για να μείνουν το Σαββατοκύριακο, αντί για λουλούδια, μας έφερναν κάτι σε φαγητό – κρασί ή σοκολάτες ή τάρτες. Εκεί είδα ένα πραγματικό κενό στην αγορά των τροφίμων που δίνονται ως δώρα» αναφέρει η Χάριετ.
Και συνεχίζει: «Έτσι σκέφτηκα για μια επιχείρηση με παράδοση στο σπίτι με το όνομα «Tarts For The Weekend»… αλλά τα μπισκότα είναι πιο εύκολο να παραδοθούν και να αποθηκευτούν, κι έτσι μπορούσα να δω έναν τρόπο για να τα εμπορευτώ. Δεν δημιούργησα την επιχείρηση από την αγάπη μου για το ψήσιμο. Είδα μια επαγγελματική ευκαιρία και θέλησα να την εκμεταλλευτώ οικοδομώντας ένα εμπορικό σήμα».
Μόλις απέδειξε ότι το Biscuiteers μπορούσε να λειτουργήσει, ήταν μόνο θέμα χρόνου για να αρχίσει να μεγαλώνει. «Η άνοδος και η εξέλιξη μιας εταιρείας απαιτεί μια διαφορετική νοοτροπία, αλλά όλες οι γυναίκες θα πρέπει να τολμήσουν να κάνουν αυτό το βήμα. Όλες οι γυναίκες πρέπει να γνωρίζουν πως είναι το ίδιο άξιες και καταρτισμένες όσο και οι άνδρες» τονίζει, σε μια προσπάθεια να πείσει όλες τις γυναίκες να τολμήσουν. Να πάρουν την απόφαση να κάνουν την αλλαγή στην επαγγελματική τους ζωή, αν πραγματικά πιστεύουν στο όνειρό τους.