Όσο και αν τα μεγάλα brands κάνουν προσπάθεια για να διευρύνουν τα πρότυπα ομορφιάς ή και να εντάξουν σε αυτά ομάδες πληθυσμού με αναπηρίες η ζήτηση εξακολουθεί να είναι χαμηλή για παράδειγμα στα παιχνίδια, αλλά και στα αξεσουάρ ομορφιάς. Τι κι αν οι πιο διάσημες «περσόνες» του κόσμου έχουν πια περισσότερα κιλά ή όσες πατάνε το κόκκινο χαλί δείχνουν με υπερηφάνεια τις καμπύλες τους, αυτές που μέχρι πριν λίγα χρόνια έκρυβαν επιμελώς;
Ο κόσμος των αδύνατων τέλειων κοριτσιών «κατακτήθηκε» μετά από πολλές δεκαετίες, προφανώς θα κάνει άλλες τόσες για να υποχωρήσει ως πρότυπο. Όσο και αν η VictoriaSecretπροσπαθεί δείχνοντάς μας σε κάθε επίδειξη μια νέα γυναίκα με παραπανίσια κιλά, αυτό είναι ένα κομμάτι στρατηγικής, η εξαίρεση. Η ψυχογενής ανορεξία εξακολουθεί να αποτελεί την 3η συχνότερη νόσο στις έφηβες στις ΗΠΑ, ενώ το ποσοστό των ασθενών που θα πεθάνει φτάνει περίπου το 20%. Η μυστικοπάθεια και η αίσθηση της ντροπής που συνδέεται με τις διαταραχές πρόσληψης τροφής, κάνει τα νούμερα να μην είναι ακριβή καθώς πολλά περιστατικά δεν αναφέρονται. Δίπλα σε αυτά, εκατομμύρια άνθρωποι ταλανίζονται από υποκλινικές διαταραγμένες διατροφικές συμπεριφορές.
Στην βιομηχανία παιχνιδιών με την Μπάρμπι απόλυτο πρότυπο εδώ και δεκαετίες για την τέλεια σιλουέτα και τη συζήτηση γύρω από τις αναλογίες της να ξεσηκώνει πολλές φορές θύελλα αντιδράσεων, η Mattel κάνει ξανά κινήσεις για να διευρύνει όπως έχουν δηλώσει οι υπεύθυνοι της εταιρείας τον ορισμό της ομορφιάς. Αυτή τη φορά πάει και πιο μακριά, καθώς θα κάνει το ντεμπούτο της μια κούκλα που χρησιμοποιεί αναπηρική καρέκλα και μια κούκλα με αφαιρούμενο προσθετικό πόδι. Η αμερικανική κατασκευαστική εταιρεία ακούγοντας τους καταναλωτές της τα τελευταία χρόνια κυκλοφόρησε κούκλες με ποικίλους τύπους σώματος και χρώματα.
Αυτή τη φορά επιχειρεί να φέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση γύρω από τις σωματικές αναπηρίες και να παρουσιάσουν μια πολυδιάστατη εικόνα της ομορφιάς και της μόδας. Στόχος τους είναι να έχουν την πιο ποικιλόμορφη κούκλα στον κόσμο. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που θα κάνουν την προσπάθειά τους καθώς, όταν το 1997, η Mattel κυκλοφόρησε κούκλα σε αναπηρική καρέκλα ο σχεδιασμός απέτυχε παταγωδώς, τα μαλλιά της κούκλας πιάνονταν στους τροχούς της αναπηρικής καρέκλας που εκτός όλων των άλλων δεν ήταν συμβατή και με τα υπόλοιπα αξεσουάρ της Μπάρμπι.
Αυτή τη φορά, η Μπάρμπι θα «κάνει ξανά την προσπάθειά της» προκειμένου να ενταχθεί σε ένα κόσμο στον οποίο η διαφορετικότητα είναι πολύ περισσότερο φανερή από όσο παλαιότερα. Θα υπάρχει και μια ράμπα ώστε η κίνησή της να γίνει πιο εύκολη. Όπως στο αρθρωτό της σώμα θα είναι εύκολο να αφαιρεθεί το προσθετικό της μέλος.