Εχουμε το ξενοδοχείο της χρονιάς, σύμφωνα τουλάχιστον με το Forbes Travel Guide και τα Star Awards που απένειμε φέτος -για πρώτη φορά στην ιστορία του, και κάτι μας λέει ότι σύντομα θα γίνει θεσμός.
Θεσμός και γι’ αυτούς που τα σκάνε χοντρά σε διακοπές αλλά και σε αυτούς που θα θελήσουν να διαφημιστούν μέσα από ένα τέτοιο βραβείο.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Forbes, Filip Boyen, εξέπληξε περισσότερους από 600 κορυφαίους ξενοδόχους που μαζεύτηκαν σε gala του περιοδικού, ανακοινώνοντας τους νικητές, τη στιγμή που κανείς δεν ήξερε τίποτα. “Κάθε χρόνο βλέπουμε τον πήχη να ανεβαίνει όλο και ψηλότερα και τα ξενοδοχεία να προσπαθούν να προσφέρουν όλο και πιο αξέχαστες εμπειρίες στους πελάτες τους”, δήλωσε. “Το βραβείο μας βασίζεται στη γνωστή μας δέσμευση στην ακεραιότητα και ο τρόπος βαθμολογίας μας έχει βασιστεί στα υψηλά μας στάνταρ”.
Το βραβείο ‘Ξενοδοχείο της χρονιάς’ απονεμήθηκε, λοιπόν, στο ‘Twin Farm’, ένα ζεστό καταφύγιο 20 δωματίων στο Μπάρναρντ του Βερμόντ, πολιτεία των ΗΠΑ. Το ξενοδοχείο συγκέντρωσε βαθμολογία-ρεκόρ 98.24%, και ήταν αποτέλεσμα των κριτικών κάποιων ανώνυμων επιθεωρητών, οι οποίοι παρίσταναν τους πελάτες και δοκίμασαν τη φιλοξενία των ξενοδοχείψν. Παράλληλα τέσταραν και την εξυπηρέτηση του προσωπικού, και όλα αυτά, σε ένα διάστημα δύο νυκτών, όσο δηλαδή διήρκεσε η παραμονή τους στο ξενοδοχείο.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι αλλά και εξίσου κολακευμένοι με ταπεινότητα από τα υπέροχα νέα ότι πήραμε αυτό το βραβείο”, δήλωσε ο manager του ‘Twin Farms’. “Αποτελεί τιμή για μας το γεγονός ότι αναγνωριστήκαμε από το Forbes, ένα περιοδικό πραγματικά αξιόπιστο, του οποίου τα κριτήρια αξιολόγησης αναγνωρίζονται από τους πελάτες, αλλά και από τους συναδέλφους μας”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο αυτό ξεχώρισε ανάμεσα σε 1.898 ξενοδοχεία από όλον τον κόσμο, εξαιτίας της μοναδικής εμπειρίας που προσφέρει. “Είναι πολλοί οι παράγοντες που το κατατάσσουν τόσο ψηλά. Είναι το υπέροχο σημείο στο οποίο βρίσκεται, είναι η αρχιτεκτονική του, είναι η κουζίνα και το κρασί του, οι αξέχαστες δραστηριότητες που προσφέρει, αλλά είναι και η διάθεση του προσωπικού για πραγματική εξυπηρέτηση του πελάτη”, ολοκλήρωσε ο manager του.