Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο κατέκτησε το πρωτάθλημα του ΝΒΑ με τους Μπακς ενώ αναδείχθηκε MVP των NBA Finals.
Κυρίως όμως τα κατάφερε όλα αυτά με την φανέλα των Μπακς, της ομάδας που τον επέλεξε στο ΝΒΑ Draft 2013. Και αυτό είναι που τον έκανε να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο σεβασμό από την… παλιά φρουρά του ΝΒΑ.
Ο έλληνας διεθνής σταρ της «Μέκκας του μπάσκετ» έχει, ήδη, εξαργυρώσει την αγωνιστική πορεία του με το νέο πενταετές συμβόλαιο των 228.200.420 εκατ. δολ. το οποίο υπέγραψε με τα «ελάφια» τον περασμένο Δεκέμβριο με λήξη το καλοκαίρι του 2026, αλλά και νωρίτερα με το τρέχον τετραετές των 100.000.000 δολ.
Οι ετήσιες αποδοχές του Γιάννη Αντετοκούνμπο με βάση τη νέα συμφωνία του θα ξεκινήσουν από τα 39.344.900 δολ. και θα φθάσουν μέχρι τα επίπεδα ρεκόρ των 51.935.268 δολ., όμως οι συνιδιοκτήτες των Μπακς, έχουν αρχίσει να κάνουν απόσβεση πριν ακόμα αυτή ενεργοποιηθεί – από το προσεχές φθινόπωρο και προφανώς αισθάνονται δικαιωμένοι για την επιλογή τους…
Αν και το νέο συμβόλαιο του «Greek Freak» θεωρείται το ακριβότερο, μετά τις νίκες επί των Φοίνιξ Σανς στους φετινούς τελικούς του Ν.Β.Α. άνοιξε η συζήτηση για τα εκτός… παρκέ έσοδα του ύψους 2.11 μ. φόργουορντ των Μπακς και για το πόσα επιπλέον χρήματα θα κερδίσει ως πρωταθλητής και δις MVP.
Σε επίπεδο αθλητικού μάρκετινγκ ο 26χρονος Γιάννης Αντετοκούνμπο υστερεί, προς το παρόν, έναντι του 36χρονου Λεμπρόν Τζέιμς, που ως παλαιότερος κατά μια δεκαετία και πιο καθιερωμένος ως brand στην αγορά εμφανίζεται να εισπράττει από χορηγούς, διαφημίσεις και λοιπά εμπορικά deals 65 εκατ. δολάρια ετησίως, χωρίς να υπολογίζονται πιθανόν όσα βγάζει από τις επιχειρήσεις του.
Τα υπερδιπλάσια, δηλαδή, από τα 25 εκατ. δολ. του Έλληνα άσου.
Οι ειδικοί, όπως ο Δρ. Tim Derdenger, καθηγητής στο Carnegie Mellon’s Tepper School of Business, εκτιμούν ότι υπάρχει η προοπτική να εκτιναχθούν τα εμπορικά έσοδα του Αντετοκούνμπο στα 40 εκατ. δολ. του Στεφ Κάρι ή και στα 65 εκατ. δολ. του «King James», αν κατά την άποψη του αθλητικού συμβούλου Marc Ganis το θέσει ως προτεραιότητα του.
«Είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να διαφημίσει τη Louis Vuitton το ίδιο αποτελεσματικά με τη Nike», σχολίασε.