Απίστευτες διαστάσεις παίρνει η τρέλα με το Squid Game του NetFlix. Τις περασμένες ημέρες άνοιξε θεματικό pop up κατάστημα στο Παρίσι, με δεκάδες φαν της σειράς να σπεύδουν να το επισκεφθούν.
Το καφέ άνοιξε στο 2ο διαμέρισμα του Παρισιού και κάλεσε τον κόσμο να λάβει μέρος σε “παιχνίδια” που μοιάζουν τρόπο τινά με εκείνα που παρουσιάζονται στη σειρά.
Παράλληλα, λάνσαρε τα μπισκότα της σειράς, που αν κατάφερναν να τα σπάσουν θα κέρδιζαν τρεις μήνες δωρεάν συνδρομή στο Netflix.
Ωστόσο, η πολύωρη αναμονή προκάλεσε νεύρα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν απίστευτες σκηνές βίας.
Squid Game Paris !!! #squidgamenetflix pic.twitter.com/mgnx7ma2jM
— ♛ (♫) ob’c – o b to the c (@Obc78) October 2, 2021
Τα πλάνα είναι χαρακτηριστικά.
#Paris
A fight in the middle of the street on the occasion of the event #SquidGame related to the series #Netflix pic.twitter.com/r9mEDndmGL— World News (@ne23614114) October 3, 2021
Paris, #SquidGame events
🧐🤪 pic.twitter.com/LvdOQZvLQ6— HelenaTchernobyl (@HTchernobyl) October 4, 2021
Σημειώνεται πως η κορεάτικη σειρά βρίσκεται στο Νο.1 του ελληνικού Netflix εδώ και μία εβδομάδα, κάτι που συνέβη σε 90 ακόμη χώρες σε όλο τον πλανήτη. Μάλιστα, η απρόσμενη επιτυχία της σειράς ήταν τόσο μεγάλη, που όπως φαίνεται πάει και για δεύτερη σεζόν. Αξίζει δε να παρατηρήσουμε πως το Squid Game οδεύει προς το να γίνει η πιο επιτυχημένη σειρά της πλατφόρμας ξεπερνώντας ακόμη και το Bridgeton.
Στην υπόθεση της σειράς, ευάλωτοι άνθρωποι που χρειάζονται απεγνωσμένα χρήματα λαμβάνουν μια μυστηριώδη πρόσκληση να λάβουν μέρος στο παιχνίδι. 456 συμμετέχοντες ετερόκλητης προέλευσης βρίσκονται κλειδωμένοι σε μια μυστική τοποθεσία και παίζουν παιχνίδια για να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια γουόν. Κάθε παιχνίδι είναι σαν ένα παραδοσιακό κορεάτικο παιχνίδι για παιδιά, όπως το Κόκκινο φως και το Πράσινο φως, στο οποίο όμως η ήττα σημαίνει θάνατο.
Βαθμολογίες:
8,3/10 στο IMDb
86% (Audience Score) στο Rotten Tomatoes
(Για να διαβάσετε ολόκληρο το -χωρίς σπόιλερ- αφιέρωμα του Magazine για το Squid Game, πατήστε εδώ).