Το Beyond Good and Evil 2 είναι πλεόν τo παιχνίδι με τα περισσότερα χρόνια – από οποιοδήποτε άλλο – που είναι υπό ανάπτυξη.
Μέχρι πρόσφατα το παιχνίδι που είχε την πρωτιά ήταν το Duke Nukem Forever, το οποίο μετρούσε 14 χρόνια στην ανάπτυξη, αφού είχε αποκαλυφθεί το 1997 και τελικά κυκλοφόρησε το 2011.
Το Duke Nukem Forever βρισκόταν υπό ανάπτυξη για περίπου 14 χρόνια και πιο συγκεκριμένα για 5,156 ημέρες και κυκλοφόρησε το 2011.
Το πρώτο τρέιλερ του BG&E 2 κυκλοφόρησε στις 30 Μαΐου 2008: πριν από 5.239 ημέρες.
Duke Nukem Forever went 5,156 days from its announcement in 1997 to its release in 2011.
It has been 5,234 days since the first Beyond Good & Evil 2 trailer was released.
— Brendan Sinclair (@BrendanSinclair) September 28, 2022
Το Beyond Good & Evil 2 αναπτύσσεται στη Γαλλία στο στούντιο της Ubisoft στο Καστελνο-λε-Νε, κοντά στο Μονπελιέ. Η γαλλική εταιρεία είχε προωθήσει το παιχνίδι το 2016 προσφέροντας μια σειρά από βίντεο μετά την εξέλιξη του τίτλου, υπενθυμίζει ο ιστότοπος Eurogamer.
Μετά την αποχώρηση του δημιουργού, Μισέλ Ανσέλ*, το 2020, η Ubisoft** δήλωσε ότι οι εργασίες για το παιχνίδι θα συνεχιστούν, αλλά δεν έδωσε καμία πληροφορία για το πότε να το περιμένουμε.
Το Beyond Good and Evil 2 είναι ένα επερχόμενο βιντεοπαιχνίδι δράσης-περιπέτειας που αναπτύχθηκε από την Ubisoft Montpellier και δημοσιεύτηκε από την Ubisoft. Είναι ένα prequel για το Beyond Good & Evil, που κυκλοφόρησε το 2003.
* Ο Μισέλ Άνσελ είναι Γάλλος σχεδιαστής βιντεοπαιχνιδιών. Είναι περισσότερο γνωστός για τη δημιουργία του franchise Rayman και ήταν ο κύριος σχεδιαστής ή σκηνοθέτης για πολλά από τα παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένου του Rayman Origins και του sequel του Rayman Legends.
** Η Ubisoft Entertainment SA (πρώην: Ubi Soft Entertainment Software) είναι γαλλική εταιρεία που κυκλοφορεί βιντεοπαιχνίδια, με έδρα της το Ρεν, της Γαλλίας. Είναι περισσότερο γνωστή είναι για την κυκλοφορία πετυχημένων franchises όπως το Assassin’s Creed, το Far Cry, το Just Dance, το Prince of Persia και το Rayman. Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία κυκλοφορίας βιντεοπαιχνιδιών σε Αμερική και Ευρώπη, βάσει εσόδων.