Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η καταγγελία εργαζομένων στην Ισπανία, ότι αναγκάστηκαν να δουλεύουν δίπλα σε νεκρή συνάδελφό τους.
Σύμφωνα με ισπανικά μέσα, η 57χρονη γυναίκα, που εργαζόταν στην εταιρεία για πάνω από 15 χρόνια, ένιωσε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια της βάρδιας της, στο τηλεφωνικό κέντρο της Μαδρίτης. Αρχικά της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες και κάλεσαν ασθενοφόρο. Όμως, η γυναίκα κατέρρευσε και υπέστη καρδιακή ανακοπή.
Οι εργαζόμενοι δήλωσαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, τους είπαν να «συνεχίσουν να εργάζονται», γιατί δέχονταν κλήσεις από πελάτες.
Τα εργατικά συνδικάτα κατηγόρησαν την εταιρία Konecta, η οποία διαθέτει 200 τηλεφωνικά κέντρα σε 24 χώρες, ότι αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους σαν να είναι «ρομπότ».
«Για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά τον θάνατο της γυναίκας, η εταιρεία δεν έλαβε κανένα μέτρο για να επιτρέψει στο προσωπικό να φύγει ή να κάνει εκτροπή των κλήσεων αλλού», ανέφερε ο Ντέιβιντ Σάντσεθ από το συνδικάτο USO, στην Telegraph.
Όπως κατήγγειλε, έβαλαν την εξυπηρέτηση των κλήσεων πάνω από τις ανθρώπινες αξίες, ενώ δεν υπήρχε πρωτόκολλο για ένα τέτοιο σενάριο. «Η εταιρεία συνέχισε την ρουτίνα της σε μια αφύσικη κατάσταση, ενώ πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ», πρόσθεσε ο ίδιος.
Μάλιστα, κάποιοι εργαζόμενοι εργάζονταν δίπλα στη σορό της συναδέλφου τους για σχεδόν τρεις ώρες, κι αυτό επειδή οι αστυνομικοί περίμεναν να φτάσει ο δικαστής. Μία εργαζόμενη φέρεται ότι ρώτησε αν μπορεί να πάει σπίτι της, όμως της έδωσαν την εντολή να συνεχίσει να απαντάει στις κλήσεις, αφού ήταν «απαραίτητη υπηρεσία».