Γυναίκα με σοβαρή αλλεργία «αναγκάστηκε» να αγοράσει όλα τα φιστίκια σε πτήση

205

Πλήρωσε τρεις φορές την τιμή του εισιτηρίου της για να τα αγοράσει όλα

Επιβάτης αεροπορικής, με σοβαρή αλλεργία στους ξηρούς καρπούς, καταγγέλλει πως αναγκάστηκε να αγοράσει όλες τις συσκευασίες φιστικιών σε πτήση, για να μην έχει κρίση. Της κόστισε τρεις φορές την τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου.

Η 27χρονη Leah Williams σημείωσε πως ενημέρωσε το προσωπικό καμπίνας ότι έχει σοβαρή αλλεργία και ζήτησε να ενημερωθούν οι άλλοι επιβάτες της πτήσης από Ντίσελντορφ προς Λονδίνο και να μην αγοράσουν ή καταναλώσουν ξηρούς καρπούς.

Αλλά, οι αεροσυνοδοί της Eurowings την ενημέρωσαν πως δεν είναι δυνατό να συμβεί κάτι που, όπως είπε, της άφησε ως μόνη επιλογή να αγοράσει εκείνη όλες τις συσκευασίες.

«Η αεροσυνοδός με κοίταξε με κενό βλέμμα, σαν να ήμουν τρελή, και μου είπε: “Υπάρχουν πολλά όμως (σ.σ. σακουλάκια), θα πρέπει να τα μετρήσουμε”. Και της απάντησα: “Σας παρακαλώ, μετρήστε τα και θα πληρώσω για όλα, καθώς δεν μου έχετε αφήσει άλλη επιλογή».

Πλήρωσε σχεδόν 175 ευρώ για τα φιστίκια, ποσό τριπλάσιο από εκείνο που είχε δώσει για το εισιτήριό της στην οικονομική πτήση.

 

Πλέον, ζητά να της επιστραφούν τα χρήματά της, υποστηρίζοντας ότι δεν έπρεπε να επιβαρυνθεί με το εξοντωτικό κόστος.

«Η Eurowings θα έπρεπε να ντρέπεται για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την κατάσταση και για τον τρόπο με τον οποίο με έκανε να αισθάνομαι» είπε, θυμωμένη.

Στη σελίδα της, η εταιρεία ξεκαθαρίζει πως δεν μπορεί να εγγυηθεί πως τα γεύματα που παρέχει δεν έχουν ξηρούς καρπούς αλλά και ενημερώνει πως υπάρχουν διαθέσιμες συσκευασίες εντός του αεροσκάφους. Όσοι έχουν αλλεργία, καλούνταν να συζητήσουν με τον γιατρό τους, πριν κλείσουν εισιτήριο.

Εκπρόσωπος της εταιρείας επεσήμανε πως «το πλήρωμα καμπίνας έχει ιατρική εκπαίδευση και υπάρχει πάντα πρόσβαση σε φάρμακα για την παροχή επείγουσας φροντίδας σε περίπτωση αλλεργικού σοκ».

Ωστόσο, τελικώς η Eurowings απολογήθηκε στην 27χρονη. «Λυπούμαστε ειλικρινά που η πτήση μαζί μας δεν πήγε όσο ομαλά σχεδιάζαμε και λυπούμαστε για κάθε ταλαιπωρία που υπέστη η Leah Williams» είπε εκπρόσωπος, συμπληρώνοντας, όμως, πως το προσωπικό προσφέρθηκε να ενημερώσει τους άλλους επιβάτες. «Δέχθηκε αρχικά, αλλά μετά αποφάσισε να αγοράσει όλα τα πακέτα».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις