Η γέφυρα, που είναι ζωτικής σημασίας για τους τους κατοίκους, ενδέχεται να παραμείνει κλειστή για τα επόμενα 15 χρόνια!
Μία γέφυρα που χρησιμοποιείται καθημερινά από χιλιάδες ανθρώπους ενδέχεται να μείνει κλειστή ακόμη για τα επόμενα 15χρόνια, έως ότου επισκευαστούν οι σοβαρές φθορές που έχει υποστεί με την πάροδο του χρόνου.
Πρόκειται για την γέφυρα Hammersmith, που είναι ηλικίας 138 ετών η οποία διασχίζει τον ποταμό Τάμεση και μέχρι πριν από λίγα χρόνια ένα σημαντικό μέρος του επιβατικού κοινού καθώς καθημερινά εξυπηρετούσε περισσότερα από 22.000 ΙΧ καθημερινά, αλλά και πολλά δρομολόγια λεωφορείων.
Οι σοβαρές δομικές φθορές διαπιστώθηκαν το 2019 με αποτέλεσμα οι τοπικές Αρχές να πάρουν την απόφαση να διακόψουν τη διέλευση των οχημάτων έως ότου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες επισκευές.
Οι εργασίες αναμενόταν να ολοκληρωθούν γρήγορα, με την αρχική εκτίμηση του κόστους επισκευής να υπολογίζεται στις 40 εκ. λίρες (48 εκ. ευρώ). Ωστόσο ως τώρα το κόστος της αποκατάστασης των φθορών έχει εκτοξευτεί στις 250 εκ. λίρες (300 εκ. ευρώ).
Η έλλειψη οριστικής συμφωνίας μεταξύ των φορέων που είναι υπεύθυνοι για τη χρηματοδότηση του έργου (Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Λονδίνου, Υπουργείο Μεταφορών και το Συμβούλιο του Hammersmith & Fulham) έχει καθυστερήσει κατά πολύ την πρόοδό του, με τους κατοίκους και τις τοπικές επιχειρήσεις να έρχονται αντιμέτωποι με τις πολύ σοβαρές επιπτώσεις της διακοπής κυκλοφορίας όλων των οχημάτων που ισχύουν από το 2019.
Και αυτό αφενός επειδή έχει προκληθεί η συμφόρηση των παρακείμενων δρόμων, αφετέρου επειδή έχει μειωθεί η κινητικότητα των πελατών στα καταστήματα που βρίσκονται πλησίον της γέφυρας.
Σημειώνεται ότι πολλά προβλήματα παρατηρούνται και στη διέλευση των πεζών και ποδηλατών που επιτρέπεται μεν να περνούν από τη γέφυρα από το 2021 μέχρι και σήμερα, ωστόσο συχνά απαιτούνται επισκευές που αναγκάζουν όσους θέλουν να περάσουν από τη μια άκρη της γέφυρας στην άλλη να περιμένουν στην ουρά έως και 30 λεπτά.
Προς το παρόν εξακολουθεί να μην υπάρχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα σχετικά με τη λήξη των επισκευών, με τη βουλευτή του Εργατικού Κόμματος Fleur Anderson να ισχυρίζεται ότι η επανέναρξη της κυκλοφορίας θα μπορούσε να καθυστερήσει για περισσότερα από 15 χρόνια, διαμαρτυρόμενη για τους χειρισμούς της Κυβέρνησης και των υπευθύνων του έργου.