Ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου στην Αυστραλία, είναι φανερά ενοχλημένος από τους γλάρους που πλησιάζουν συνεχώς το κατάστημά του και ενοχλούν τους πελάτες. Ο ίδιος, έμεινε στα παράπονα, καθώς σκέφτηκε μια πρωτότυπη ιδέα για να καταφέρει να κρατήσει τους πελάτες του «ασφαλείς» από τα ενοχλητικά πτηνά.

Το εστιατόριο 3Sheets, ανήκει στον Toby Evans και βρίσκεται στη δυτική Αυστραλία. Το πρόβλημα με τους γλάρους, είναι ιδιαίτερα μεγάλο, έτσι έπρεπε να κάνει κάτι για να τους κρατήσει μακριά από τους πελάτες. Έτσι αποφάσισε να δίνει στους πελάτες του νεροπίστολα, για να μπορούν να απωθούν τα πουλιά, μεταδίδει το Reuters.

Οι γλάροι, συγκεντρώνονται σε μια μαρίνα, κοντά στα παραθαλάσσια εστιατόρια, στο λιμάνι του Χίλαρι ελπίζοντας να τους ταΐσουν κάποιοι από τους πελάτες ή να φάνε τα αποφάγια που έχουν μείνει στα τραπέζια.

Κάθε τραπέζι του εστιατορίου του Evans, έχει ένα νεροπίστολο. Οι πελάτες αναφέρουν π[ως η τακτική αυτή είναι αποτελεσματική.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις