Όσο ο καιρός επιτρέπει τις υπαίθριες βόλτες, χωρίς μάσκα, θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε ένα από τα πλέον διαχρονικά είδη μακιγιάζ, αιώνιο σύμβολο θηλυκότητας: το κόκκινο κραγιόν, σε όλες τις πιθανές εκδοχές του, από τις πιο διακριτικές, σκούρες και ματ μέχρι τις πιο τολμηρές, μεταλλιζέ, φωτεινές, στα χρώματα του ώριμου φρούτου και του αίματος.
Από την Λάουρα Νικολάου
Ένα από τα κορυφαία brands στο μακιγιάζ, η MAC, έχει τοποθετήσει τα κόκκινα κραγιόν ανάμεσα στις ναυαρχίδες της, όπως υπενθυμίζει η beauty editor Maxine Eggenberger, επισημαίνοντας πως «πέρυσι συνολικά πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο πάνω από 50 εκατομμύρια κραγιόν MAC». Ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά ήταν αποχρώσεις του κόκκινου, όπως οι Devoted to Chili, Chili και Ruby Wood. «Οπότε ναι, φαίνεται πως οι λάτρεις του μακιγιάζ από όλο τον κόσμο έχουν εμμονή με τα κόκκινα κραγιόν MAC».
Γιατί όμως το κόκκινο κραγιόν έχει αναδειχθεί σε σήμα κατατεθέν της γοητευτικής γυναίκας; «Είναι ένας σχετικά οικονομικός τρόπος να δώσουμε μια άμεση ώθηση στην αυτοπεποίθηση, στη διάθεσή μας, είτε θέλουμε να νιώσουμε σέξι είτε να δημιουργήσουμε ένα επαγγελματικό και ταυτόχρονα μοντέρνο λουκ» απαντά η makeup artist των MAC Lesley Keane.
Το Rubby Woo του brand, συγκεκριμένα, ένα φωτεινό κόκκινο που φλερτάρει απροκάλυπτα με το πορτοκαλί, έχει τιμηθεί δεόντως από επώνυμες όπως οι Τέιλορ Σουίφτ και Ρίτα Όρα. Γεννήθηκε το 1999, στο πλαίσιο της σειράς Retro Matte Lipsticks, αλλά είναι το μόνο από τα πρώτα έξι κραγιόν της που επιβιώνει μέχρι σήμερα. Και όχι απλώς επιβιώνει αλλά ζει και βασιλεύει, καθώς υπολογίζεται ότι παγκοσμίως πωλείται ένα κομμάτι του περίπου κάθε οκτώ δευτερόλεπτα.
Δες τρία ακόμα κόκκινα κραγιόν που μπορείς να αγοράσεις:

Δες τρία ακόμα κόκκινα κραγιόν που μπορείς να αγοράσεις:



Ακολούθησε το WomanToc στο Instagram
κεντρική φωτό: