Ο Τζέι Πι Μανσίνι πάντα αποζητούσε την πολυτέλεια και τον πλούτο, αλλά πίστευε ότι η απόκτησή τους ήταν δύσκολη. Τον περασμένο Ιανουάριο αποφάσισε να νοικιάσει το σκάφος του, μήκους 11 μέτρων και αξίας 400.000 δολαρίων, που ήταν αγκυροβολημένο στο Key West της Φλόριντα. Όταν «ανέβασε» το σκάφος του σε μία πλατφόρμα ενοικίασης σκαφών με το όνομα «Boatsetter», έκανε 11 κρατήσεις σε ένα μήνα και τον επόμενο μήνα οι κρατήσεις διπλασιάστηκαν.
Διαισθανόμενος την ευκαιρία, ο 32χρονος ξεκίνησε να διαφημίζει το σκάφος του και σε άλλες πλατφόρμες ενοικίασης σκαφών όπως η «Get my Boat» και στη συνέχεια αγόρασε και ένα δεύτερο, μικρότερο σκάφος για ενοικίαση στο Χάμπτον της Βιρτζίνια όπου κατοικεί. Σήμερα, τα δύο σκάφη του Μανσίνι αποφέρουν 38.000 δολάρια το μήνα εισόδημα, σύμφωνα με το CNBC.
Σύμφωνα με το Μανσίνι, αυτή η δουλειά απαιτεί μόνο μισή ώρα την ημέρα απασχόληση, που έχει να κάνει με τη διαχείριση των κρατήσεων και με τον έλεγχο της σωστής συντήρησης των σκαφών, ο οποίος όμως γίνεται από τους καπετάνιους που οι ενοικιαστές των σκαφών πληρώνουν.
Τον προηγούμενο χρόνο τα καθαρά έσοδα που είχε ο Μανσίνι από αυτή την απασχόληση ήταν 190.000 δολάρια, περίπου 100.000 δολάρια περισσότερα σε σχέση με αυτά που έβγαζε στο απόγειο της καριέρας του ως πωλητής πλήρους απασχόλησης και με πολύ λιγότερες ώρες απασχόλησης. Αντί να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για την αποπληρωμή δανείων ύψους 550.000 δολαρίων, επένδυσε στην αγορά νέων σκαφών. Ο Μανσίνι σκοπεύει να διοχετεύσει τα χρήματά του, εκτός από τις αγορές σκαφών και στον κτηματομεσιτικό κλάδο.
Δείτε πώς χρησιμοποίησε την εμπειρία του στις πωλήσεις για να ξεκινήσει την επιχείρηση σκαφών του, που του αποφέρει εξαψήφιο αριθμό εισπράξεων:
Εγκατέλειψε την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ
Αφού εγκατέλειψε την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ σε ηλικία 25 ετών, ο Μαντσίνι άρχισε να πουλά αυτοκίνητα στην πόλη καταγωγής του, τη Βιρτζίνια. Προσλήφθηκε σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Audi, Mercedes και Hyundai στο Χάμπτον το 2015 και ανέβηκε στην ιεραρχία από πωλητής σε γενικός διευθυντής πωλήσεων μέσα σε ενάμιση χρόνο.
Μετά από τέσσερα χρόνια προήχθη σε γενικός διευθυντής και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου απέκτησε μεγάλη εμπειρία στις πωλήσεις.
«Νοιάζομαι για τους ανθρώπους και νοιάζομαι για την αγοραστική τους εμπειρία», λέει ο Μανσίνι. «Όταν ξεκίνησα τις πωλήσεις, είπα στον εαυτό μου ότι ήθελα να είμαι το εντελώς αντίθετος από όλα όσα μισούν οι άνθρωποι στους πωλητές και στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων».
Ταυτόχρονα, ο Μανσίνι ήθελε να δημιουργήσει έναν πολυτελή τρόπο ζωής, με περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό του. Γνώριζε ανθρώπους που νοίκιαζαν σκάφη και αποφάσισε να κάνει κάποια έρευνα.
Έχοντας εμπειρία στα αυτοκίνητα, ο Μανσίνι ήθελε κάτι «που να έχει καλή αξία μεταπώλησης, όπως ένα Toyota ή ένα Jeep, που δεν κόστιζε μία περιουσία για λειτουργία και συντήρηση». Δήλωσε πως πέρασε 300 ώρες ερευνώντας μοντέλα μέχρι να καταλήξει στην εταιρία Axopar.
Το 2020, αγόρασε ένα σκάφος Axopar αξίας 170.000 δολαρίων, καταβάλλοντας προκαταβολή 1.700 δολαρίων από τις οικονομίες του. Δημιούργησε μια ιστοσελίδα για να νοικιάσει το σκάφος, χρησιμοποιώντας το Google Ads για να προσελκύσει πελάτες και να καλύψει τις μηνιαίες πληρωμές του σκάφους.
Την επόμενη χρονιά, αποφάσισε να αγοράσει μεγαλύτερο σκάφος. Πούλησε το πρώτο σκάφος και αγόρασε το σκάφος των 400.000 δολαρίων από την Axopar, παίρνοντας ένα τραπεζικό δάνειο για να καλύψει το σύνολο του κόστους.
Τον Νοέμβριο του 2021, ο Μαντσίνι εγκατέλειψε την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων – ένας «αμοιβαίος» χωρισμός, όπως λέει. Δύο μήνες αργότερα, «ανέβασε» το σκάφος του στις πλατφόρμες ενοικίασης Boatsetter and Get My Boat. Και τον Μάιο, αγόρασε το δεύτερο σκάφος του, λαμβάνοντας ένα προσωπικό δάνειο 150.000 δολαρίων για να καλύψει το ήμισυ του κόστους του νέου σκάφους.
Για τα δύο δάνεια, ο Μανσίνι λέει ότι πληρώνει 6.000 δολάρια σε μηνιαίες πληρωμές. Ελπίζει ότι η επανεπένδυση του μεγαλύτερου μέρους των κερδών του μπορεί τελικά να ξεπεράσει τα επιτόκια αυτών των δανείων, όπως λέει.
Μακροπρόθεσμα σχέδια
Το μεγαλύτερο σκάφος, στο Key West, αποφέρει το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος του Μανσίνι, λέει ο ίδιος.
Χρεώνει μεταξύ 799-1.899 δολάρια για ταξίδια διάρκειας δύο έως οκτώ ωρών, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το κόστος των καυσίμων και του φιλοδωρήματος. Οι ενοικιαστές πρέπει επίσης να κάνουν κράτηση για έναν καπετάνιο, από λίστες που τους παρέχει ο Μανσίνι ή από πλατφόρμες ενοικίασης.
«Υπάρχει λόγος που οι άνθρωποι πληρώνουν για το υπερπολυτελές και πανάκριβο ξενοδοχείο Ritz Carlton αντί να διανυκτερεύσουν σε κάποιο Μοτέλ με μόνο 40 δολάρια ανά διανυκτέρευση», λέει ο Μανσίνι. «Ο λόγος αυτός είναι η εμπειρία».
Οι καπετάνιοι, που πληρώνονται από τους πελάτες, είναι υπεύθυνοι για τη συντήρηση και τον καθαρισμό του σκάφους. Οι πλατφόρμες ενοικίασης φροντίζουν για τη διαφήμιση και την ασφάλιση έναντι αμοιβής. Το Boatsetter, για παράδειγμα, παίρνει μεταξύ 15% και 35% των εσόδων κάθε ταξιδιού.
Ο Μαντσίνι λέει ότι προσπαθεί να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για ένα τρίτο σκάφος και κάποιον που θα διαχειρίζεται τις κρατήσεις για εκείνον – κάτι που θα μετέτρεπε τη ροή του εισοδήματός του σε εντελώς παθητική. Τελικά, λέει ότι θέλει να έχει έναν στόλο τεσσάρων σκαφών, τοποθετώντας τα δύο μελλοντικά του σκάφη στο Hilton Head της Νότιας Καρολίνας και στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.
«Δεν μου αρέσει να ξοδεύω κανένα εισόδημα. Το χρησιμοποιώ για να κάνω κι άλλες επενδύσεις», λέει ο Μανσίνι. «Αυτός είναι ο λόγος που ξεκίνησα να νοικιάζω τα σκάφη εξαρχής. Δεν μπορούσα να πληρώνω το κόστος των πολυτελών σκαφών, οπότε βρήκα έναν τρόπο να με πληρώνουν αυτά».