Ολοένα και περισσότερα μοντέλα πωλούνται ενώ όσοι έχουν στην κατοχή τους τέτοια αυτοκίνητα δεν τα έχουν πλέον κλεισμένα σε γκαράζ αλλά τα κυκλοφορούν στους δρόμους.
Η οικονομική κρίση που κράτησε σχεδόν δέκα χρόνια αποτελεί παρελθόν και η αγορά ακριβών μοντέλων αποτελεί για κάποιους ακόμα και επένδυση. Μοντέλα των Lamborghini, Maserati, Bentley κ.λπ. κερδίζουν ολοένα και περισσότερους φίλους του αυτοκινήτου και αυτό συμβαίνει, επειδή υπάρχουν επίσημες αντιπροσωπείες που όχι απλά τα διαθέτουν στην αγορά αλλά αναλαμβάνουν και τη συντήρηση τους.
Η Ferrari είναι μία μάρκα με αρκετά σημαντικές πωλήσεις ακόμα και στην Ελλάδα. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια η ιταλική φίρμα είχε επίσημη αντιπροσωπεία στη χώρα μας, όμως σταμάτησε τη δραστηριότητά της εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης που οφειλόταν στην οικονομική κρίση.
Πωλήσεις με το… σταγονόμετρο
Παρ’ όλα αυτά υπήρχαν αρκετοί που ήθελαν να αποκτήσουν αυτοκίνητο της Ferrari και το έκαναν συνήθως με μεταχειρισμένα που έφερναν από το εξωτερικό. Πριν από έναν χρόνο ταξινομήθηκε μία καινούργια Ferrari, κάτι που είχαμε να δούμε από τον Νοέμβριο του 2012! Βασική αιτία η έλλειψη αντιπροσωπίας αλλά και η υπέρογκη φορολογία σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αγορά μίας Ferrari F8 Tributo στην Ελλάδα. Και αυτό γιατί στην περίπτωση που κάποιος θέλει να αποκτήσει το συγκεκριμένο μοντέλο καινούργιο και με ελληνικές πινακίδες θα πρέπει να βάλει πολυ βαθειά το χέρι στην τσέπη.
Έξτρα φόροι 160.000 ευρώ!
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, η Ferrari F8 Tributo κοστίζει 270.000 ευρώ. Από εκεί και πέρα αν προσθέσουμε το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης που αγγίζει τις 148.500 ευρώ, τις 64.800 του ΦΠΑ αλλά και τα 1.700 ευρώ που κοστίζουν χαρτιά, πινακίδες κλπ. τότε το ποσό εκτινάσσεσαι στις 485.000 ευρώ. Με λίγα λόγια η τελική τιμή σχεδόν διπλασιάζεται στην Ελλάδα εξαιτίας των φόρων…
Το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο στην Ελβετία μπορεί να το αποκτήσει ο ενδιαφερόμενος με τιμή που φτάνει σχεδόν τις 325.000 ευρώ, δηλαδή 160.000 ευρώ λιγότερα…