Η επιστήμη μίλησε: Αυτά είναι τα 5 στοιχεία που μας κάνουν ακαταμάχητα σέξι

CONSTANTINIS VIA GETTY IMAGES, από την Μπαρμπιλένα Τριανταφύλλου

70

Και σίγουρα καθένας μας φέρει τουλάχιστον ένα από όλα. Μένει να το ανακαλύψουμε.

Κάθε χρόνο, το περιοδικό People ανακηρύσσει τον πιο σέξι άνδρα στον κόσμο. Και ενώ ένα μεγάλο σύνολο ανθρώπων δεν συμφωνούν με το αποτέλεσμα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι νικητές διαθέτουν έναν βαθμό σεξουαλικότητας και ελκυστικότητας, που υπερβαίνει αυτήν του μέσου ανθρώπου.

Και υπάρχουν και επιστημονικά τεκμήρια, που εξηγούν γιατί κάποιος/α μπορεί να θεωρηθεί πιο ελκυστικός/ή σε σχέση με κάποιον/α άλλο/η. Πιο συγκεκριμένα, οι έρευνες έχουν καταλήξει σε τέσσερα στοιχεία, που εφόσον υπάρχουν, θέτουν μια προσωπικότητα σε πιο πλεονεκτική θέση στον κόσμο του φλερτ.

Τέσσερα χαρακτηριστικά που μας κάνουν σέξι

Ένα συμμετρικό πρόσωπο και τα ιδιαιτέρως αρσενικά ή θηλυκά πρόσωπα

Ίσως έχουμε κατά καιρούς ακούσει ότι ένας τρόπος να εκτιμήσουμε την ελκυστικότητα κάποιου/ας είναι το πόσο ομοιόμορφα δένουν μεταξύ τους και οι δύο πλευρές του προσώπου του της. Μια επιστημονική θεωρία μάλιστα υποστηρίζει ότι τα συμμετρικά πρόσωπα μπορεί να υποδεικνύουν καλύτερη υγεία, επομένως μας κάνουν υποσυνείδητα να θεωρούμε ότι αυτό το άτομο είναι πιο κατάλληλο για να κληροδοτήσουμε τα γονίδιά μας στην επόμενη γενιά.

Αλλά υπάρχει και ένας άλλος, εξίσου καταλυτικός παράγοντας που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη: Σύμφωνα με έρευνα του 2017 από το Πανεπιστήμιο του Όκλαντ στο Μίσιγκαν, οι στρέιτ άντρες έλκονταν περισσότερο από πρόσωπα που θεωρούνταν πιο «θηλυκά», ενώ οι στρέιτ γυναίκες από πρόσωπα που φαίνονται πιο ανδρικά ή κατά τις ίδιες πιο «αρρενωπά». Αυτό ίσχυε ακόμη και όταν τα πρόσωπα ήταν λιγότερο συμμετρικά και με λιγότερο υγιή όψη.

Το καλό χιούμορ

Υπάρχει λόγος που τον τίτλο του πιο σέξι άντρα έχει κερδίσει και ο Ράιαν Ρέινολντς. Μια ερευνητική μελέτη του 2017 διαπίστωσε ότι τα άτομα που θεωρούνται αστεία και με καλό χιούμορ, θεωρούνται αυτόματα και πιο ελκυστικά.

Τα γονίδιά μας

Η Σάρα Σίμπρουκ, συνιδρύτρια και επικεφαλής επιστημονική υπεύθυνη στο Instant Chemistry, εξηγεί ότι τα γονίδια μας διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στο πόσο ελκυστικοί είμαστε. Αυτό συμβαίνει επειδή τα γονίδια καθορίζουν το φυσικό άρωμα του σώματός μας και αυτό με τη σειρά του μας βοηθά να εντοπίσουμε αλλά και να μας εντοπίσουν άτομα που είναι βιολογικά συμβατά με εμάς.

Οι βιολογικά συμβατοί σύντροφοι πέρα από το γεγονός ότι βρίσκουν ο ένας τον άλλον πιο ελκυστικό, τείνουν να έχουν και πιο ικανοποιητική σεξουαλική ζωή και μεγαλύτερη σταθερότητα στη σχέση τους, προσθέτει η Σίμπρουκ.

Το να το «παίζουμε δύσκολοι/ες» μέχρι ένα σημείο

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Social and Personal Relationships, το 2020, διαπίστωσε ότι το να παίζουμε που και που «δύσκολοι» αυξάνει την επιθυμία του ατόμου που μας διεκδικεί.

Μια θεωρία που εξηγεί το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι ότι οι άνθρωποι θέλουμε να βγούμε ραντεβού με κάποιον/α που είναι άξιος/α να γίνει σύντροφός μας. Αν όμως ένα υποψήφιο ταίρι δείχνει τρομερά πρόθυμο, τότε μπορεί να θεωρηθεί μη ελκυστικό και απελπισμένο.

Το κλειδί, σύμφωνα με τον συν-συγγραφέα της μελέτης, Χάρι Ρέις, είναι να συγκρατήσουμε τις πληροφορίες που μοιραζόμαστε για τον εαυτό μας, προκειμένου να δημιουργήσουμε μια αίσθηση προσμονής. Έτσι θα αποφύγουμε να φανούμε είτε αδιάφοροι είτε αλαζονικοί.

Τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μας

Μια έρευνα του 2015 σε 10.000 άνδρες και γυναίκες σε όλο τον κόσμο διαπίστωσε ότι χαρακτηριστικά όπως η ευαλωτότητα, το θάρρος και η ειλικρίνεια θεωρούνται στοιχεία εξαιρετικά ελκυστικά.

Το ποια στοιχεία θεωρήθηκαν πιο σέξι σχετιζόταν άμεσα με το προφίλ των ερωτηθέντων. Οι Ευρωπαίοι νοιάζονταν περισσότερο για τη συμπόνια, οι Ασιάτες για την πνευματικότητα, οι Αυστραλοί για το θάρρος και οι Αμερικανοί για τη φιλοδοξία.

(Με πληροφορίες από yahoo).

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!