Η κορυφαία Ελληνίδα σχεδιάστρια εμπνεύστηκε από τους κίωνες του δωρικού και ιωνικού ρυθμού.
Το 2024 αναμένεται να είναι μία από τις κορυφαίες στιγμές για τον κόσμο του αθλητισμού. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες που πρόκειται να ξεκινήσουν στις 26 Ιουλίου στο Παρίσι για να ολοκληρωθούν στις 11 Αυγούστου, είναι ένα παγκόσμιο γεγονός που θα μείνει στη μνήμη όλων μας, όπως κάθε φορά που έχουμε την ευκαιρία να βιώσουμε την εμπειρία των Ολυμπιακών Αγώνων. Η πόλη του φωτός ετοιμάζεται πυρετωδώς να υποδεχθεί αθλητές αλλά και επισκέπτες από όλο τον κόσμο με την αγωνία να κορυφώνεται σιγά-σιγά όσο πλησιάζουμε στο καλοκαίρι.
Όταν μιλάμε όμως για Ολυμπιακούς Αγώνες, όποια και αν είναι η χώρα που έχει αναλάβει τη διοργάνωσή τους, τα βλέμματα στρέφονται αμέσως στην Ελλάδα, τη χώρα που γέννησε το ολυμπιακό ιδεώδες και έκανε την έννοια του αθλητισμού πολύτιμη. Η τελετή της φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία είναι και θα είναι για πάντα η αφετηρία των αγώνων, αφού από εκεί θα ξεκινήσει και το ταξίδι της φλόγας μέχρι την ημέρα που θα μεταφερθεί τελικά στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών, στο στάδιο που θα την φιλοξενήσει. Η ελληνική ολυμπιακή επιτροπή μέσα από μία εκδήλωση για τη βράβευση των χορηγών της παρουσίασε και τις νέες ενδυμασίες των Ιερειών που θα πραγματοποιήσουν τις Τελετές της Φλόγας, αποκαλύπτοντας μια ευχάριστη έκπληξη για όλους μας. Τις νέες τους ενδυμασίες.
Η Mary Katrantzou ανέλαβε να ντύσει τις Ιέρειες των Ολυμπιακών Αγώνων.
Η διεθνούς φήμης Ελληνίδα σχεδιάστρια Mary Katranztou ανέλαβε το έργο του επανασχεδιασμού της ενδυμασίας των Ιερειών στις Τελετές της Φλόγας, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην ίδια εκδήλωση με ένα μικρό δρώμενο από δύο ιέρειες κι έναν κούρο, σχεδιασμένο από τη χορογράφο Άρτεμη Ιγνατίου. Η Mary Katranztou παραβρέθηκε φυσικά στην εκδήλωση και μίλησε για την έμπνευση της κατά τη διαδικασία δημιουργίας ενός τόσο ιδιαίτερου φορέματος.
Όπως δήλωσε η ίδια σε συνέντευξή της στην Κατερίνα Αναστασοπούλου, ήταν ιδιαίτερα συγκινημένη για τη συμμετοχή της σε έναν παγκόσμιο θεσμό που γεννήθηκε στη χώρα μας, συμμετέχοντας και η ίδια δημιουργικά σε αυτόν. Η έμφαση στα σχέδιά της για τις ενδυμασίες των Ιερειών δόθηκε στην ελευθερία της κίνησής τους και στο πώς θα μπορέσει να αναδειχθεί και η ίδια η χορογραφία. Το πλισέ ήταν η απάντηση στο συγκεκριμένο ζήτημα, ενώ τα prints που αποτυπώθηκαν πάνω στα δύο φορέματα που είδαμε στη παρουσίαση ήταν εμπνευσμένα από τις κολώνες δωρικού και ιωνικού ρυθμού, που στέκονται ακόμη μετά από αιώνες στην Ολυμπία.