600 άτομα σε λίστα αναμονής για να αγοράσουν αυτό το φόρεμα

Τι είναι αυτό που το κάνει ιδανικό για το καλοκαίρ;

1170

To label Kitri έχει τη φήμη ότι δημιουργεί φορέματα που γίνονται πολύ γρήγορα sold out και φυσικά αυτό το καλοκαίρι δεν αποτελεί εξαίρεση.

Γνωστό για τις ονειρεμένες του σιλουέτες και τα fun μοτίβα του, το ότι η τελευταία συλλογή του είναι γεμάτη με must have κομμάτια, δεν είναι έκπληξη. Ανάμεσά τους το σχέδιο Margotέχει γίνει ένα από τα πιο αγαπημένα του κοινού και έχει μία λίστα αναμονής με πάνω από 600 άτομα. Το εν λόγω φόρεμα είναι σχεδιασμένο για να κολακεύει κάθε σιλουέτα, έχει puff sleeves και μπορεί να φορεθεί με καλυμμένους ή ακάλυπτους ώμους. Επιπλέον περιλαμβάνει ελαστικές ραφές για να τονίσει τον έντονο όγκο στα σωστά σημεία.

Το gingham είναι ένα από τα πλέον διαχρονικά καλοκαιρινά μοτίβα και επανέρχεται στο προσκήνιο κάθε σεζόν. Εδώ και μερικά χρόνια λοιπόν είναι μια επιλογή που απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες που θέλουν ένα playful, ανάλαφρο καλοκαιρινό look, με το κατάλληλο styling φυσικά.

Και αν τα prints δεν είναι το δυνατό σας σημείο, το φόρεμα Margot είναι διαθέσιμο και σε ένα κομψό και πολύ μοντέρνο φωτεινό πορτοκαλί, ιδανικό για τα ηλιόλουστα απογεύματα. Αν μάλιστα συνδυαστεί και με chunky χρυσά κοσμήματα, το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα πιο επίκαιρο και μοντέρνο.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μιας και το καλοκαίρι φαίνεται πως θα είναι διαφορετικό φέτος, η συλλογή της Kitri έχει λίγο διαφορετικό χαρακτήρα. Επικεντρώνεται λοιπόν λίγο περισσότερο στα κομμάτια που μπορούν να φορεθούν και στο σπίτι, χωρίς βέβαια να στερούνται κομψότητας και στιλ. Φέτος άλλωστε είναι πιο σημαντικό από ποτέ να επιλέξει κανείς ρούχα που τον κάνουν να νιώθει όμορφα και άνετα.

Τα δροσερά καλοκαιρινά φορέματα είναι πάλι στην καρδιά της συλλογής, με puff sleeves,vintage inspired σιλουέτες, φωτεινά χρώματα και λεπτομέρειες που ταιριάζουν στο καλοκαίρι, όπως τα κουμπιά-κοχύλια.

Και πέρυσι το Leonara φόρεμα της εταιρείας είχε αγαπηθεί εξίσου από το κοινό καθώς εξαντλήθηκε σε 48 μόλις ώρες από το λανσάρισμά του και είχε μια λίστα αναμονής που ξεπερνούσε τα 500 άτομα.

Η Haeni Kim, ιδρύτρια του brand εξήγησε στο Harper’s Bazaar γιατί έγινε τόσο μεγάλος χαμός μ’ αυτό το σχέδιο. “Είναι ένα ουδέτερο φόρεμα που μπορεί να φορεθεί στο γραφείο, όμως εύκολα φοριέται και στις διακοπές και τον ελεύθερο χρόνο. Θεωρώ ότι είναι όσο πρέπει girly. Η τετράγωνη λαιμόκοψη είναι κολακευτική χωρίς να είναι αποκαλυπτική και το ροζ gingham είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι.”

Όταν ρωτήθηκε για το πώς μπορούμε να κάνουμε το gingham πιο grown up είπε πως “Θεωρώ ότι και το μίντι βοηθάει. Αρχικά το σχεδιάσαμε για να είναι κοντό αλλά διαπιστώσαμε ότι είναι υπερβολικά girly και δεν το θέλαμε. Θα το φορούσα με λευκά trainers και ένα anklet για ένα city look και θα το συνδύαζα με ένα ζευγάρι strappy πέδιλα με τετράγωνο σχήμα για ένα event ή μια βραδινή εμφάνιση.”

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις