H Gwyneth Paltrow με Ralph Lauren στα Όσκαρ, η Rihanna με Giambattista Valli στα Grammys και η Villanelle με Molly Goddard στη σειρά Killing Eve έκαναν το ροζ φόρεμα το πιο πολυπόθητο κομμάτι της σεζόν. Έτσι τα fast fashion brands δεν άργησαν να το λανσάρουν σε αμέτρητες εκδοχές που φέρνουν χαρά. Ανάμεσά τους, η H&M κυκλοφόρησε το σχέδιο που λατρεύτηκε περισσότερο από κάθε άλλο στο Instagram και όχι άδικα.
Γράφει η Δέσποινα Αποστολοπούλου
Από την Conscious σειρά, με μίξεις υλικών που προέρχονται τουλάχιστον κατά 50% από βιώσιμα υλικά, millennial pink απόχρωση, μάξι μήκος, τετράγωνο ντεκολτέ, puff sleeves για καλυμμένους ή ακάλυπτους ώμους και ελαστικές ραφές για να τονίζει τον έντονο όγκο στα σωστά σημεία, το εν λόγω φόρεμα κλέβει τις εντυπώσεις. Διατηρεί όμως την πολυπόθητη ισορροπία, εξαιτίας του cut του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως το έχουν φορέσει ως τώρα ήδη οι πιο διάσημες Influencer παγκοσμίως, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια like.
Καθώς εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες από το λανσάρισμά του, η εταιρία αποφάσισε να το επανακυκλοφορήσει. Η τιμή του είναι μόλις 19,99 ευρώ και δε θα αργήσει να γίνει και πάλι sold out. Επένδυσε επομένως σε αυτό όσο προλαβαίνεις και απογείωσέ το με λευκά trainers και anklet σε ένα city look αλλά και με ένα ζευγάρι strappy πέδιλα με τετράγωνο σχήμα σε ένα event ή μια βραδινή εμφάνιση.