Στον πρώτο επίσημο μήνα αφιερωμένο στη μόδα, από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία, οι μεγάλοι γαλλικοί οίκοι έδειξαν την καινούργια τους συλλογή σε ένα συνδυασμό ψηφιακών και φυσικών σόου. Υπήρχε σίγουρα μειωμένο πλήθος.
Γράφει ο Λευτέρης Τρίγκας
Όλοι οι θεατές φορούσαν μάσκες και υπήρχε μια αίσθηση προσοχή στις αλληλεπιδράσεις. Πριν υπήρχε οικειότητα, κοντινές θέσεις, συζητήσεις, καλλιτεχνικά «πηγαδάκια».
Μεταξύ των φωτογράφων υπήρχε ένας αέρας ευτυχίας, καθώς έβλεπαν ξανά φίλους και συνεργάτες, αλλά υπήρχε επίσης ένα αίσθημα τρόμου.
Eνα από τα πολλά και περίεργα αυτής της σεζόν ήταν πως μιας και οι άνθρωποι του χώρου δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν, υπήρχαν πολλοί περισσότεροι ντόπιοι παρευρισκόμενοι. Κομψοί περαστικοί, επιβλητικοί καλεσμένοι ή άτομα που στέκονταν έξω από τις επιδείξεις έγιναν πιο… ορατοί τώρα, μιας και τα προηγούμενα χρόνια θα είχαν χαθεί στην αναταραχή ή θα «έσβηναν» από τις παρουσίες των σελέμπριτις. Οι δημοσιογράφοι, που κάλυψαν το γεγονός, δήλωσαν ότι υπήρχε περισσότερη αυθεντικότητα στο στυλ σε σύγκριση με τις προηγούμενες σεζόν.