Η Gucci, υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Alessandro Michele, είναι πλέον ένα mega-brand που έχει εδραιωθεί σταθερά στις πιο υψηλές θέσεις των fashion lovers και ιδιαίτερα της Gen Z. Ενώ O Balenciaga με τον δικό του leader στα ηνία, τον Demna Gvasalia βρίσκεται φέτος στην κορυφή των οίκων που κατάφεραν μέσα στην καραντίνα να απογειώσουν τις πωλήσεις του. Όταν ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος ότι οι δυο τους θα συνεργάζονταν σε μία capsule συλλογή στα πλαίσια των εορταστικών project για τα 100 χρόνια του οίκου Gucci ήταν ένα bif fashion new!
Έτσι ξεκίνησε ένα είδος «hacking» μεταξύ των δύο επωνυμιών, ως μέρος της Aria της επετειακής συλλογής που είδαμε τον Απρίλιο στα runway, και όλο αυτό ονμάστηκε : «The Hacking Project».
Αυτή λοιπόν η most wanted συλλογή είναι πλέον διαθέσιμη στο κοινό και σίγουρα μιλάμε για μία sold out collection που θα αγαπηθεί πολύ από τους fan και των 2 μεγάλων brand!