Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Ginger Communications ανακοινώνει τη συνεργασία της με το No1 action sports brand υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ και σύμβολο της δημιουργικής εξερεύνησης Vans®, brand της εταιρείας VF (NYSE: VFC).
Η Vans® προωθεί τη δημιουργική αναζήτηση μέσω της νεανικής & αυθεντικής street κουλτούρας, των action sports, της τέχνης και της μουσικής, προσφέροντας προοδευτικές πλατφόρμες σε φυσικό και διαδικτυακό χώρο, όπως τις: Vans Musicians Wanted, Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, αλλά και το “House of Vans, τον πολυχώρο δημιουργικής έκφρασης και hub για τη διεθνή μουσική.
Οι αυθεντικές συλλογές της Vans® πωλούνται σε 97 χώρες μέσω ενός δικτύου θυγατρικών εταιρειών και διανομέων ενώ το brand διαθέτει περισσότερα από 2.000 καταστήματα λιανικής παγκοσμίως.
Η νέα συνεργασία σηματοδοτεί ακόμη μία σημαντική προσθήκη στο portfolio της Ginger Communications, επεκτείνοντας τη δυναμική της παρουσία στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων. Μέρος των βασικών δράσεων της Ginger θα αποτελέσει η στρατηγική προβολή και ενίσχυση του brand μέσω media, seasonal events, KOLs, local communities & influencers καθώς και η ανάπτυξη του δικτύου των ambassadors με στόχο τη δημιουργία ενός loyal Vans® Family.