Η fall/winter 2023 καμπάνια της BOSS διεισδύει στις ιστορίες που ορίζουν ένα “Boss”0

BY ΣΟΦΙΑ ΣΟΥΖΑ,

64

Όταν το motto #BeYourOwnBOSS συστήθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του brand refresh της BOSS το 2022, τα προσωπικά επίπεδα και οι αμέτρητες ιστορίες που κρύβονται πίσω από αυτήν την ιδέα μόλις άρχιζαν να αναδύονται. Ακολούθησε το origin-story και στη συνέχεια παρουσιάστηκε το slogan: “Bosses Aren’t Born, They’re Made”. Αυτή η αναζωογονητική ιδέα διείσδυσε βαθύτερα στις ζωές αυτών των ατόμων και παρουσίασε στο κοινό την ιδέα ότι το θάρρος, ο πόνος και τα διδάγματα που αντλήθηκαν είναι όλα ορόσημα που κάνουν ένα ”BOSS”. Αυτό το προσωπικό ταξίδι είναι αυτό που ενσαρκώνει τη δύναμη του χαρακτήρα τους, εμπλουτίζει την ιστορία τους και τους εξανθρωπίζει, με τρόπο που επικαλείται το σεβασμό και εμπνέει ένα ευρύτερο κοινό. Για την επερχόμενη συλλογή Fall/Winter 2023 και την καμπάνια της, η BOSS επαναφέρει στο προσκήνιο μια σειρά από κορυφαίους stars και σημαντικούς ambassadors προκειμένου να εξερευνήσουν τι είναι αυτό που τους ορίζει ως γνήσιο “BOSS”.

Μικρής διάρκειας, ασπρόμαυρα βίντεο ρίχνουν τα φώτα της δημοσιότητας στα ”αφεντικά” της καμπάνιας. Μοιράζοντας τις γεμάτες έμπνευση προσωπικές ιστορίες τους που καθόρισαν το μέχρι τώρα ταξίδι τους, φανερώνουν τις στιγμές που τους διαμόρφωσαν σε αυτό που είναι σήμερα. Ενώ φορούν κομμάτια από τη νέα συλλογή της BOSS, προβάλλεται ένα αρχειακό υλικό με δικές τους στιγμές, παρέχοντας μια πιο κοντινή και προσωπική εικόνα της ανάβασής τους στην κορυφή, στο αντίστοιχο επαγγελματικό πεδίο τους. Κάθε προσωπικό βίντεο συνοδεύεται από την συναισθηματική μουσική υπόκρουση με τη μορφή του εμβληματικού τραγουδιού του Tupac Shakur «Changes», το οποίο αποτελεί δείγμα του αυθεντικού Bruce Hornsby και Range single, «The Way It Is», δημιουργώντας μια συνέργεια που προκαλεί μια ιδιαίτερη συγκίνηση, ενώ παράλληλα δημιουργεί την αίσθηση του ανήκειν.

Η συλλογή Fall/Winter 2023 αποτελείται από έναν συνδυασμό εκλεπτυσμένων υφών που εκπέμπουν μια χαλαρή προσέγγιση, ενσωματώνοντας παράλληλα το ήθος της BOSS, του αυτοπροσδιορισμού και του ξεχωριστού tailoring. Στυλ υψηλής αισθητικής με μια ρετρό-μοντέρνα αίσθηση, χρώματα που ξεχωρίζουν και prints εμπνευσμένα από τη φύση, αναμειγνύονται με την εμβληματική παλέτα του brand του μαύρου, λευκού και camel. Ένα εντυπωσιακό φάσμα γκρι αποχρώσεων κυριαρχεί, ανεβάζοντας τη διάθεση της καμπάνιας, ενώ παράλληλα ενισχύει την εικόνα της συνολικής εμφάνισης και αίσθησης.

Η συγκινητική και κινητήρια προσέγγιση της νέας καμπάνιας – που φωτογραφήθηκε από τον Mikael Jansson υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Trey Laird και του πρακτορείου του, Team Laird – προβάλει ένα ευαίσθητο προφίλ των celebrities, ενώ παραμένει προσηλωμένη στο βασικό στόχο του Ομίλου HUGO BOSS, να ενισχύσει την παγκόσμια απήχηση των brands του.

Για να εδραιωθεί περαιτέρω ο αντίκτυπος της νέας καμπάνιας, θα αναπτυχθούν μεγάλης κλίμακας outdoor διαφημίσεις σε διάφορες πόλεις διεθνώς,  ενώ τα καταστήματα της BOSS παγκοσμίως θα προβάλλουν τα key looks της συλλογής μέσα από window displays και interior merchandising. Το επίσημο website BOSS.com θα φιλοξενήσει μια ειδική σελίδα για να γιορτάσει το launch της καμπάνιας παρουσιάζοντας σημαντικά κομμάτια για τη νέα σεζόν.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις