Οι επιδείξεις μόδας επιβεβαιώνουν πως δεν υπάρχει νέα αρχή και οι οίκοι έρχονται να το επιβεβαιώσουν πολύ έντονα με τα προηγούμενα shows. Η αναβίωση παλαιότερων τάσεων συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει. Μεταξύ των ρούχων που έβγαλαν από τα «νοσταλγικά μπαούλα» και επανένταξαν στο σήμερα ανήκουν και τα ταγιέρ. Μια αναβίωση που μας έρχεται από τη δεκαετία του ’50 και που πολλές celebrities έχουν ήδη βιαστεί να υιοθετήσουν.
Ταγιέρ: Ένα must have στη γυναικεία γκαρνταρόμπα
Σύμφωνα με τη Vogue, το κλασικό της γυναικείας γκαρνταρόμπας, το ταγιέρ εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1900 από τον αγγλικό οίκο John Redfern. Αν και ελάχιστα δόθηκε σημασία από την υψηλή ραπτική, σταδιακά καθιερώθηκε ως η στολή της εργάτριας, μέχρι που το βραδινό ταγιέρ του Lanvin εμφανίστηκε το 1934. Στα τέλη της δεκαετίας του 1940-αρχές της δεκαετίας του 1950, η Chanel και ο Dior αποκαλύπτουν αντίστοιχα ταγιέρ από τουΐντ κι ένα ταγιέρ με φούστα. Η μόδα των ταγιέρ γεννήθηκε. Η επιτυχία αυτού του σετ είναι τέτοια που γίνεται το σύμβολο της γαλλικής κομψότητας.
Το ταγιέρ πρωταγωνιστεί στις συλλογές του φθινόπωρου-χειμώνα 2023-2024
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των συλλογών τους για το φθινόπωρο-χειμώνα 2023-2024, οι οίκοι μόδας «διαγωνίστηκαν» με στυλ για να αναβιώσουν αυτό το διαχρονικό κομμάτι. Αν ο οίκος Chanel παρέμενε πιστός στο signature τουΐντ ταγιέρ, ο Saint Laurent του Anthony Vaccarello επέλεξε μια πιο αγοριστική κι αιχμηρή εκδοχή, που χαρακτηρίζεται από δραματοποιημένες γραμμές και έντονους ώμους. Το κοινό σημείο μεταξύ των 2 σχεδιαστών: οι φούστες που σταματούν πάνω από το γόνατο σε ένα απόλυτα υποτιθέμενο vintage πνεύμα.
Πηγή: ©Launchmetrics/Spotlight