Φέτος είναι σίγουρα η χρονιά της Lana Del Rey. Μετά από μια sold-out περιοδεία το 2023 θα είναι headliner στο Coachella αυτό το καλοκαίρι μαζί με τους Doja Cat και Tyler the Creator. Τώρα κάνει και ένα νέο βήμα και είναι το νέο πρόσωπο του brand της Κim Kardashian, Skims, το οποίο ποτέ δεν αποτυγχάνει να αιχμαλωτίσει στις καμπάνιες του την ποπ κουλτούρα.
“Είμαι μεγάλη θαυμάστρια της Skims από την αρχή, οπότε το να συμμετέχω στην καμπάνια του Αγίου Βαλεντίνου είναι πολύ συναρπαστικό”, δήλωσε η Del Rey. “Η συλλογή τους είναι τόσο όμορφη και ονειρική, γεγονός που έκανε τη συνεργασία διασκεδαστική. Ελπίζω να σας αρέσει όσο και εμένα”.
Η Skims επέλεξε την τραγουδίστρια για την καμπάνια του Αγίου Βαλεντίνου σε ένα concept που είναι μείγμα ρετρό γοητείας και παλιού Χόλιγουντ.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν από την καλλιτέχνιδα Nadia Lee Cohen και η Lana Del Rey ποζάρει μέσα σε κουτί σε σχήμα καρδιάς, με ροζ εσώρουχα και φιόγκους, με μαύρο slips dress και πέπλο και θα λέγαμε ότι το συνολικό αποτέλεσμα είναι πολύ στο στιλ της!
Κεντρική φωτογραφία @skims