Με ένα θεαματικό γεγονός αποφάσισε η Boss να γιορτάσει την έναρξη της καμπάνιας Spring 2024. Με ένα εντυπωσιακό ολόγραμμα 10 μέτρων το supermodel Gisele Bündchen και ο Νοτιοκορεάτης ηθοποιός Lee Min-Ho, βγήκαν ζωντανά μπροστά από το Tower Bridge στο Λονδίνο. Κι έτσι χθες, 31 Ιανουαρίου, η γερμανική εταιρεία μόδας γιόρτασε.
Με αυτόν τον τρόπο προωθήθηκε η καμπάνια της Boss Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 σε ένα πρώτο στο είδος του έργο που φέρνει την πρόσφατη εύνοια της μόδας για υπερ-θεάματα μάρκετινγκ που ξεπερνούν κάθε φαντασία.
«Η καινοτομία έχει εξέχοντα ρόλο στη στρατηγική μας για να επιτύχουμε τον αντίκτυπο των καταναλωτών σε κλίμακα και να δημιουργήσουμε κάτι ενδιαφέρον. Το ολόγραμμα είναι η πιο πρόσφατη έκφραση της εξερεύνησης και της περιέργειάς μας σχετικά με την αξιοποίηση της δύναμης της τεχνολογίας στις επικοινωνίες μας», δήλωσε στο WWD η Nadia Kokni, αντιπρόεδρος του παγκόσμιου μάρκετινγκ και επικοινωνίας επωνυμίας στην Hugo Boss.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
instagram @boss
Ο Gisele και ο Lee συγκαταλέγονται στην πρωταγωνιστική ομάδα που περιλαμβάνει τον παίκτη του μπέιζμπολ Shohei Ohtani, τον τενίστα Matteo Berrettini, την ηθοποιό Suki Waterhouse και το μοντέλο Adwoa Aboah και που πρωτοστατούν στην καμπάνια της μάρκας για την άνοιξη του 2024, η οποία χαρακτηρίστηκε ως «ένα ταξίδι αυτοδιάθεσης».
Η καμπάνια συνοδεύεται επίσης από μια σειρά βίντεο, με τους πρωταγωνιστές να ανακοινώνουν «η επιλογή είναι δική σου» καθώς κινούνται σε δωμάτια που μοιάζουν με λαβύρινθο.