More

    Η καμπάνια των DSQUARED2 SS24 εξερευνά τις αισθησιακές ταινίες της δεκαετίας του ’90

    από την Ιωάννα Σαλαμούρα

    21

    Η νέα προκλητική καμπάνια των DSQUARED2 κάνει βουτιά σε ανείπωτες ιστορίες στην κοιλάδα του Σαν Φερνάντο.

    Ηκαλοκαιρινή καμπάνια των DSQUARED2 κάνει μια βουτιά στη νοσταλγία των αισθησιακών ταινιών της δεκαετίας του 1990, με φόντο την κοιλάδα του Σαν Φερνάντο. Σκηνοθετημένο από τη Nadia Lee Cohen για τους DSQUARED2, γνωστοί άλλωστε για τις προκλητικές καμπάνιες που πιέζουν τα όρια, στοχεύει να αναπαράγει την ατμόσφαιρα και την αυθεντική αυθεντικότητα της εποχής, θέτοντας τις βάσεις για ένα έργο που θολώνει τα όρια μεταξύ των διαφορετικών μορφών ψυχαγωγίας και της τέχνης.

    Οι χαρακτήρες της καμπάνιας δημιουργούνται από την απόφαση να δώσουν στους ηθοποιούς τα λόγια τους μόνο το πρωί των γυρισμάτων, αντικατοπτρίζοντας τον αυθόρμητο και συχνά αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα των ταινιών ενηλίκων από τη δεκαετία του ’90Η καμπάνια των DSQUARED2 SS24 εξερευνά τις αισθησιακές ταινίες της δεκαετίας του '90

    instagram @dsquared2
    PIN IT

    Αυτή η προσέγγιση οδήγησε σε ένα αποτέλεσμα που ήταν σκόπιμα αδέξιο και αδιέξοδο, λαμβάνοντας υπόψη τις ατέλειες και τα λάθη ως μέρος της γοητείας και του χαρακτήρα του έργου. Η συμπερίληψη των σκηνικών του σετ, του ορατού συνεργείου, ακόμη και των περιπλανώμενων σκύλων στο παρασκήνιο προσθέτει περαιτέρω στη συναρπαστική εμπειρία της καμπάνιας, δημιουργώντας μια αίσθηση ότι βρισκόμαστε σε ένα πραγματικό κινηματογραφικό σετ από εκείνη την εποχή.

    Η καμπάνια των DSQUARED2 SS24 εξερευνά τις αισθησιακές ταινίες της δεκαετίας του '90
    instagram @dsquared2
    PIN IT

    Ο διάλογος εμπνέει την καμπάνια με ένα στρώμα « ηλίθιας, παράλογης λαμπρότητας» ανέφερε ο σεναριογράφος David Owen στο Design Scene, συμπληρώνοντας την οπτική αισθητική με χιούμορ και εξυπνάδα.

    Η καμπάνια των DSQUARED2 SS24 εξερευνά τις αισθησιακές ταινίες της δεκαετίας του '90
    instagram @dsquared2
    PIN IT

    Οι επιλογές του casting, συμπεριλαμβανομένων των Nataša Vojnović και Tony Ward, φέρνουν ένα βάθος εμπειρίας και μια αυθεντική σύνδεση με την εποχή που αναπαράγεται.

    Όπως λέει η σκηνοθέτης, η ενέργεια και η μοναδική προφορά της Vojnović μαζί με τον μοναδικό Ward με την κουλτούρα του Los Angeles, συμβάλλουν σημαντικά στην αφήγηση και τη συνολική απήχηση της καμπάνιας.

     

    Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Captcha verification failed!
    CAPTCHA user score failed. Please contact us!