Το φιλμ “Ένας άντρας και μια γυναίκα” (1966) εμπνέει την καμπάνια για την iconic καπιτονέ τσάντα Chanel

28

Στην καμπάνια της  Chanel πρωταγωνιστούν δυο mega- σταρ της εποχής, η Penélope Cruz και ο Brad Pitt.

Το show της  Chanel για τη RTW συλλογή Φθινόπωρο – Χειμώνας 2024-25, που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη εβδομάδα μόδας στο Παρίσι, είχε ως πηγή έμπνευσης έναν τόπο- ορόσημο για την ιστορία του οίκου: το πολυτελές παραθαλάσσιο θέρετρο της Deauville, όπου η Gabrielle “Coco” Chanel άνοιξε την πρώτη της boutique το 1912. Το teaser του show στο Παρίσι ήταν ένα φιλμ μικρού μήκους με πρωταγωνιστές δυο κορυφαίους σταρ του Hollywood, την Penélope Cruz και τον Brad Pitt. Στο φιλμ, που σκηνοθέτησαν οι Inez & Vinoodh, οι δυο διάσημοι πρωταγωνιστές αναβιώνουν σκηνές από μία διάσημη ταινία του γαλλικού “Νέου Κύματος”, το ” Ένας άντρας και μια γυναίκα”  του 1966, που σκηνοθέτησε ο Claude Lelouch.

Το αριστούργημα του Lelouch κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά της σινεφίλ καλλιτεχνικής διευθύντριας της  Chanel, Virginie Viard, και “δένει” μοναδικά με τη συλλογή – φόρο τιμής στην Deauville: μία εμβληματική σκηνή της ταινίας είναι γυρισμένη στην παραλία της, ενώ η πρωταγωνίστρια, Anouk Aimée, κρατά την iconic καπιτονέ τσάντα  Chanel

Το φιλμ "Ένας άντρας και μια γυναίκα" (1966) εμπνέει την καμπάνια για την iconic καπιτονέ τσάντα Chanel

Sorry, do you have any rooms available?

Η ατάκα ανήκει σ’ ένα από τους διαλόγους του βραβευμένου (με Χρυσό Φοίνικα και Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας) φιλμ του Claude Lelouch, η οποία εξερευνά ένα από τα σπουδαιότερα ανθρώπινα συναισθήματα: αυτό του να ερωτεύεσαι. Η Viard θέλησε να αποτίνει φόρο τιμής στη θρυλική ταινία του 1966, με πρωταγωνιστές την Anouk Aimée και τον Jean-Louis Trintignant και αναδημιουργεί τη μοναδική της ατμόσφαιρα για να προλογίσει το show της, αλλά και για τη νέα καμπάνια της iconic τσάντας του οίκου. 

Στο σημείωμα της  Chanel που συνοδεύει την καμπάνια, διαβάζουμε ότι η Virginie Viard είχε πάντα πάθος με το σινεμά και ειδικά το “Νέο Κύμα” και ήθελε να τιμήσει το αριστουργηματικό φιλμ του Lelouch ένα έργο που ξεχειλίζει με αισθησιασμό, με αυτή τη θρυλική σκηνή στην παραλία… ο ορίζοντας μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι… και φυσικά, η Deauville. Το παραθαλάσσιο θέρετρο όπου η Mademoiselle  Chanel άνοιξε μια μπουτίκ με καπέλα με το όνομά της το 1912 και εκεί παρουσίασε τις πρώτες haute couture δημιουργίες της το 1913. Δεν υπάρχουν συμπτώσεις… Αλλά αν υπάρχουν, είναι θαυμάσιες από την άποψη της διαίσθησης, της φινέτσας και της σοφίας, καθώς στο αυθεντικό φιλμ, η πρωταγωνίστρια κρατά μία  Chanel τσάντα σ’ αυτές τις σκηνές που ξεσπά ο έρωτας”. 

The CHANEL iconic handbag campaign

Την ερώτηση “Sorry, do you have any rooms available?” (“Συγγνώμη, έχετε διαθέσιμα δωμάτια;”) στο αυθεντικό φιλμ απευθύνει ο Jean-Louis Trintignant. Στο remake της Chanel είναι η Penélope Cruz που θέτει το ερώτημα στη σερβιτόρα, την οποία ερμηνεύει το μοντέλο Rianne Van Rompaey.

H καμπάνια της Chanel που αναβιώνει όλο το συναίσθημα

Η καμπάνια, που φωτογράφισαν και σκηνοθέτησαν οι Inez & Vinoodh, επαναλαμβάνει σχεδόν λέξη προς λέξη, σκηνή προς σκηνή, τις αυθεντικές σεκάνς της ταινίας, με πρωταγωνιστές την Penélope Cruz, έναν ζωντανό θρύλο του σινεμά και ambassador της  Chanel από το 2018, και τον Brad Pitt, έναν λατρεμένο ηθοποιό, ο οποίος με πολλή λεπτότητα, ενσαρκώνει τον ελαφρώς φοβισμένο, ντροπαλό άνδρα. Οι χαρακτήρες που ερμηνεύουν διατρέχονται από ισχυρά συναισθήματα, έχουν ανατριχιάσει.

Η Penélope Cruz σφίγγει με τα χέρια της την τσάντα, διακριτικά, προσπαθώντας να κρύψει την ανησυχία της.  Τα δάχτυλά της χαϊδεύουν το καπιτονέ δέρμα, ακούμε το κούμπωμα να γυρίζει και παρατηρούμε την αλυσίδα πάνω στον ώμο. Άμεσα αναγνωρίσιμη από την τέλεια σιλουέτα της, μοντέρνα και ορθογώνια, η iconic  Chanel τσάντα μας υπενθυμίζει τη γοητεία της που την κάνει τόσο μοναδική και επιθυμητή.

The CHANEL iconic handbag campaign

Η τσάντα που βλέπουμε στην ταινία του Claude Lelouch ήταν στην πραγματικότητα η τσάντα της Anouk Aimée, η αγαπημένη της, την οποία κρατούσε τόσο στο πλατό όσο και εκτός πλατό.  Τοποθετημένη στο τραπέζι του εστιατορίου ενός ξενοδοχείου, ανάμεσα σ’ ένα άνδρα και μία γυναίκα, η θρυλική τσάντα συμβολίζει οτιδήποτε, σε κάποιο σημείο της ζωής μας, μας δίνει το θάρρος να διεκδικήσουμε τις βαθύτερες επιθυμίες μας. Επί της οθόνης, η θρυλική τσάντα εκπέμπει μία τριλογία συναισθημάτων: φαντασία, τόλμη και ελευθερία. Σαν να μην υπάρχουν πια όρια ανάμεσα στην πραγματική ζωή και τη φαντασία.

The CHANEL iconic handbag campaign

Η Chanel τσάντα είναι ένα σύμβολο

Η εμβληματική καπιτονέ τσάντα της  Chanel μπορεί να μεταμορφωθεί ανάλογα με τη διάθεση: μία πρωινή τσάντα που μπορεί να φορεθεί και το βράδυ, ένας πιστός σύντροφος σε μια άγρυπνη νύχτα που φτάνει μέχρι την αυγή της ημέρας. Είναι μια τσάντα που αντέχει στον χρόνο και περνάει από γενιά σε γενιά. Συλλογή τη συλλογή, εμφανίζεται σε διάφορα χρώματα, σχήματα και υλικά.

Διανθισμένη με νόημα, αντιθέσεις και μυστήριο, αποπνέει αίσθηση ελευθερίας. Είναι ένα οικόσημο που κρέμεται από τον ώμο, μία απελευθερωτική σιλουέτα που αποκαλύπτει κάτι γι’ αυτόν που τη φορά. Κουβαλάει μέσα της την ίδια την ιστορία του οίκου  Chanel, το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον, δεμένα μεταξύ τους όπως οι κρίκοι της αλυσίδας και οι δερμάτινες κορδέλες. Είναι ένα καταφύγιο στο οποίο μπορεί κανείς να επανεφεύρει τον εαυτό του. Μέσα στα χρόνια και τις συλλογές της  Chanel, αμέτρητα σχέδια έχουν αποτίνει φόρο τιμής στην iconic τσάντα ενισχύοντας το status της ως μοναδικό icon, στην πραγματικότητα ως θρύλου.

Δείτε το film:

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!