Η Airbnb θέλει να σας στείλει σε μέρη που δεν ξέρατε ότι υπήρχαν

65

Λίφτινγκ στην ιστοσελίδα της κάνει η Airbnb σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τουρίστες σε λιγότερο γνωστές τοποθεσίες, όπου έχει περισσότερα δωμάτια διαθέσιμα.

Η μεγάλη αλλαγή αφορά στο εργαλείο αναζήτησής της: αντί να συμπληρώνετε απλά τοποθεσία και μετά ημερομηνίες, τώρα θα έχει 56 διαφορετικές κατηγορίες – όπως τοποθεσίες για σερφ, για σκι ή κάμπινγκ και χαρακτηριστικά όπως φάρμες, σπίτια στη θάλασσα ή ακόμα και κάστρα.

Όποιο καπρίτσιο και αν έχετε, είτε θέλετε να μείνετε σε μια από τις 6.500 διαθέσιμες τοποθεσίες που έχει η Airbnb στον Αρκτικό Κύκλο, είτε θέλετε να επισκεφτείτε κάποιο εθνικό πάρκο στις ΗΠΑ, το νέο εργαλείο αναζήτησης της πλατφόρμας θα μπορεί να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα.

Η Airbnb θέλει να σας στείλει σε μέρη που δεν ξέρατε ότι υπήρχαν-1

Ο λόγος για την αλλαγή αυτή – την οποία η ίδια η εταιρεία περιγράφει ως «τη μεγαλύτερη εδώ και μια δεκαετία» – είναι ότι θέλει να διασφαλίσει πως η ελαφρώς μικρότερη ζήτηση κατά τη φετινή περίοδο αιχμής δεν θα περιοριστεί λόγω προβλημάτων διαθεσιμότητας.

«Για 25 χρόνια, η αναζήτηση για ταξίδια στο διαδίκτυο είναι η ίδια. Υπάρχει ένα μεγάλο κουτί αναζήτησης που σας ρωτάει πού πηγαίνετε. Μπορούμε να σας δείξουμε μέρη που δεν θα σκεφτόσασταν ποτέ να ψάξατε», ανέφερε σε δημοσιογράφους ο επικεφαλής της εταιρείας, Μπράιαν Τσέσκι.

Τα νέα εργαλεία της πλατφόρμας βραχυχρόνιας μίσθωσης θα «σπρώχνουν» τον κόσμο προς λιγότερο γνωστές πόλεις. Μάλιστα, ο CEO της Airbnb κατηγόρησε… το Netflix, αναφέροντας ότι όλος ο κόσμος ξέρει το Παρίσι χάρη στη σειρά «Emily in Paris», αλλά λίγοι γνωρίζουν άλλες γαλλικές πόλεις.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ιδιαίτερα δημοφιλείς ήταν και οι μακροχρόνιες διαμονές. Συγκεκριμένα, οι διαμονές από 28 μέρες και άνω αποτέλεσαν το 21% των ακαθάριστων κρατήσεων στην Airbnb για το πρώτο τρίμηνο του 2022, σε σχέση με 13% κατά την ίδια περίοδο του 2019.

Για περισσότερες επιλογές για μακροχρόνιες διαμονές, το νέο εργαλείο αναζήτησης θα έχει την επιλογή «Split Stay», όπου προτείνονται δύο διαφορετικά δωμάτια που μπορούν να κρατηθούν ταυτόχρονα, αν ο ένας host δεν μπορεί να σας φιλοξενήσει για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η Airbnb θέλει να σας στείλει σε μέρη που δεν ξέρατε ότι υπήρχαν-2

Ο Τσέσκι πρόσθεσε ότι πάνω από 2 δισ. αναζητήσεις χρησιμοποίησαν τις «Ευέλικτες ημερομηνίες», ένα νέο feature που προστέθηκε τον Μάιο 2021 και επιτρέπει στους πελάτες να ψάξουν χωρίς να έχουν συγκεκριμένες ημερομηνίες κατά νου.

Από τότε που η Airbnb μπήκε στο χρηματιστήριο τον Δεκέμβριο του 2020, το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίζει στην προσπάθειά της να υπάρξει μια αύξηση στον τουρισμό, μετά την περιορισμένη ζήτηση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι η διαθεσιμότητα τοποθεσιών.

Οι ενεργές καταχωρήσεις στην πλατφόρμα έχουν αυξηθεί κατά 7% από τα τέλη του 2020. Μόνο εννιά από τις κορυφαίες 20 πόλεις για την Airbnb στην Ευρώπη έχουν πιο πολλά διαθέσιμα δωμάτια και διαμερίσματα σήμερα σε σχέση με το 2019.

Αντίθετα, η διαθεσιμότητα είναι μεγαλύτερη σε μη αστικές περιοχές, χάρη στην επιθυμία του κοινού για social distancing και την άνοδο της τηλεργασίας. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι καταχωρήσεις σε μη αστικές περιοχές αυξήθηκαν κατά 15% παγκοσμίως και κατά 21% στη Βόρεια Αμερική.

Η μετοχή της Airbnb έχει πέσει κατά 33% από την αρχή της χρονιάς εν μέσω του sell-off στις τεχνολογικές εταιρείες. Ωστόσο, πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε στους μετόχους της ότι ετοιμάζεται για μια επιτυχημένη peak season, καθώς μέχρι τα τέλη Απριλίου είχαν κρατηθεί 30% περισσότερες διαμονές για αυτό το καλοκαίρι σε σχέση με τις αντίστοιχες κρατήσεις το 2019.

Γι’ αυτό τον λόγο, αναμένει ότι για το τρέχον τρίμηνο τα έσοδά της θα αυξηθούν κατά περισσότερο από 50% σε ετήσια βάση, αν και περιμένει χαμηλότερες κρατήσεις στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Financial Times

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις