Οι θετικές επιπτώσεις στον τουρισμό μας λόγω θεατρικού “Κορέλι”
Πάταγο κάνουν σύμφωνα με τις πρώτες ανακοινώσεις των Βρετανών θεατρικών συντελεστών που ανάρτησαν στα social media τα ενθουσιώδη μηνύματα θεατών την πρώτη εβδομάδα παραστάσεων του νέου θεατρικού έργου “Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι” στην Μεγάλη Βρετανία.
Μάλιστα, ανάμεσα σε αυτά τα μηνύματα εντόπισα τα θερμά λόγια μιας Βρετανίδας θεατής της παράστασης η οποία εξέφρασε επίσης την επιθυμία της να επισκεφθεί την Κεφάλονια μας εξ αιτίας του νέου θεατρικού έργου.
Το θετικό τόνο ενθουσιασμού από την παγκόσμια πρεμιέρα το Σάββατο 13 Απριλίου του Κεφαλονίτικου αυτού θεατρικού έργου ξεκίνησε ο ίδιος ο πρωταγωνιστής των παραστάσεων ο Λοχαγός Κορέλι Alex Mugnaioni όταν την επόμενη μέρα την Κυριακή ανακοίνωσε ότι στην πρεμιέρα και μόνο περισσότεροι από 700 θεατές ήρθαν για να δουν τον θίασο να διασκεδάσει το κοινό του. Και που είμαστε ακόμα!
Όμως, όπως φαίνεται από τις αναρτήσεις των παραγωγών, η Κεφαλονιά μας γίνεται αυξητικά ξανά διάσημη στην Μεγάλη Βρετανία και από τις διαφημίσεις (βλέπετε σχετική φωτογραφία) που κυκλοφορούν στις Βρετανικές πόλεις για αυτό το θεατρικό έργο.
Ακόμη, μέχρι τις 29 Ιουνίου που θα ολοκληρωθεί η φετινή περιοδεία του θεατρικού έργου “Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι” σ’ όλη την Μεγάλη Βρετανία οι πιστοί λάτρεις της Κεφαλονιάς μας αναμένονται ότι θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο με μεγαλύτερες ακόμα θετικές επιπτώσεις στον τουρισμό μας.
Όλα αυτά τα δωρεάν θετικά για εμάς είναι κάτι που καμιά άλλη καθαρή τουριστική διαφήμιση δεν θα μπορούσε να μας εξασφαλίσει ακόμα και αν πληρώναμε πάρα πολλά λεφτά.
Σπύρος Καγκάδης
https://twitter.com/miniteach1/status/1117908307421696000?s=19