Η τραγουδίστρια έβλεπε ξανά και ξανά τα βίντεο από τις εμφανίσεις της Μπιγιονσέ για να προετοιμάσει το σόου της στο ημίχρονο του Super Bowl.
Βλέποντας τις εμφανίσεις της Μπιγιονσέ όλα αυτά τα χρόνια στο Super Bowl, η Ριάνα περίμενε πώς και πώς να έρθει η στιγμή για το δικό της σόου.
Όπως παραδέχτηκε η δημοφιλής τραγουδίστρια λίγες ώρες πριν ανέβει στη σκηνή, η Μπιγιονσέ ήταν εκείνη που τη βοήθησε να εμπνευστεί για τη συναυλία της.
«Έχω δει τα σόου της Μπιγιονσέ στο Super Bowl τόσες φορές για να κάνω τη δική μου εμφάνιση», είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενη στις συναυλίες της σταρ το 2013 και το 2016.
Beyoncé's SuperBowl halftime show remains the greatest of ALL TIME😭😭😭 pic.twitter.com/iOEEIz7SWL
— 𝗱𝗮𝗻𝗻𝘆🫧💚 (@beyoncegarden) February 12, 2023
Στη συνέχεια, τη χαρακτήρισε «θηρίο της μουσικής», ενώ τόνισε πως η Μπιγιονσέ είναι πλέον, σε «άλλο επίπεδο». «Αυτή η γυναίκα απλώς ξέρει να σε εμπνέει, αυτή η γυναίκα είναι σε άλλο επίπεδο. Πραγματικά, είναι το “θηρίο της μουσικής”», δήλωσε η Ριάνα.
Τέλος, η σταρ και μητέρα ενός παιδιού αποκάλυψε πως χρειάστηκε να αλλάξει 39 φορές τη λίστα των τραγουδιών που ερμήνευσε, προκειμένου να καταλήξει σε αυτό που παρουσίασε τελικά.
Rihanna reveals she studied Beyonce's past performances to prepare for her own Super Bowl LVII Halftime concert https://t.co/TlsilxvwE3
— Daily Mail Celebrity (@DailyMailCeleb) February 13, 2023
Παρά τη μεγάλη της προσπάθεια, αλλά και την επιτυχία που σημείωσε το σόου, η Ριάνα δεν θα λάβει καμία αμοιβή για αυτό. Κι ενώ θα περίμενε κανείς, πως μία τέτοια οργάνωση θα είχε εξασφαλίσει ένα αστρονομικό ποσό για τόσο δημοφιλείς καλλιτέχνες, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι οι τραγουδιστές δεν πληρώνονται!
SHE’S BAAAACK 👑 @Rihanna #AppleMusicHalftime pic.twitter.com/rH2G9r2RSc
— NFL (@NFL) February 13, 2023
Σύμφωνα με τη Daily Mail είναι σύνηθες για τους σταρ της ποπ συνήθως μουσικής, να εμφανίζονται δωρεάν λόγω του γεγονότος ότι εμφανίζονται στο μεγαλύτερο κοινό της καριέρας τους, το οποίο θα επηρεάσει τις πωλήσεις τους σε μεγάλο βαθμό.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το 2017, μετά τη συναυλία της, η Lady Gaga είδε τις πωλήσεις των άλμπουμ και των single της να εκτοξεύονται κατά 1.000%. Στο μεταξύ, η JLo απέκτησε 2,3 εκατομμύρια νέους ακολούθους στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μετά την εμφάνισή της με τη Shakira το 2020. Το 2022, ο Dr. Dre είδε τις πωλήσεις του άλμπουμ του να αυξάνονται κατά 183%.