Η Κέιτλιν Τζένερ επιτίθεται στη Nike με αφορμή τη συνεργασία με την τρανς TikToker

90

Η «κόντρα» των δύο τρανς γυναικών με τις διαμετρικά αντίθετες προσωπικότητες και ιδεολογίες απασχολεί ξανά τα social media – «Δεν κατηγορώ τη Μαλβέινι, αλλά τη Nike» διευκρινίζει η 72χρονη

Στα «πυρά»  που δέχεται τις τελευταίες ώρες η Nike μετά από την απόφασή της να συνεργαστεί με την τρανς ακτιβίστρια Ντίλαν Μαλβέινι για την προώθηση αθλητικών γυναικείων ειδών στον λογαριασμό της στο TikTok, προστέθηκαν και οι αναρτήσεις μίας από τις πιο διάσημες τρανσέξουαλ γυναίκες στον κόσμο, της Κέιτλιν Τζένερ.

Η Τζένερ, που πριν τη φυλομετάβασή της υπήρξε πρωταθλητής στο δέκαθλο, κερδίζοντας μάλιστα και χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1976 στο Μόντρεαλ, σχολίασε καυστικά μια ανάρτηση  στο Twitter που συνέκρινε τη διαφημιστική συνεργασία της φίρμας με την Μαλβέινι με την «άδικη μεταχείριση» του γίγαντα αθλητικών ειδών απέναντι σε γυναίκες αθλήτριες στο παρελθόν.

Η 72χρονη Τζένερ, που άλλαξε φύλο το 2015, έγραψε για την επιλογή της Nike τα εξής: «Ως κάποια που μεγάλωσε θαυμάζοντας όσα έκανε ο [συνιδρυτής της Nike] Φιλ Νάιτ, είναι κρίμα να βλέπω μια τόσο εμβληματική αμερικανική εταιρεία να γίνεται τόσο woke! Μπορούμε να είμαστε συμπεριληπτικοί, όχι όμως εις βάρος της μεγάλης πλειοψηφίας των ανθρώπων, και να είμαστε συμπεριληπτικοί με κάποια αξιοπρέπεια. Αυτό είναι αίσχος» έγραψε στο Twitter η Τζένερ, που πρόσφατα ξεκίνησε συνεργασία ως σχολιάστρια με το συντηρητικό κανάλι Fox News.

H Κέιτλιν Τζένερ δεν προχώρησε σε περαιτέρω διευκρινίσεις για τους λόγους που θεωρεί ότι η επιλογή της Μαλβέινι από τη Nike είναι «εις βάρος της πλειοψηφίας», όμως συμπλήρωσε σε tweet με κεφαλαία το εξής μήνυμα: «ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊΤΕ ΝΑ “ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ” ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ».

Οι δηλώσεις αυτές της Τζένερ θεωρήθηκαν από αρκετά ΜΜΕ ως μια ακόμη έκφραση της… αντιπάθειας που φαίνεται να τρέφει στο πρόσωπο της Μαλβέινι. Οι δυο τρανς γυναίκες είχαν «συγκρουστεί» εξάλλου ξανά στο παρελθόν, με την Τζένερ να σχολιάζει επικριτικά – ή ακόμη και προσβλητικά για κάποιους – τις αναρτήσεις  της 24χρονης Ντίλαν στο TikTok, χαρακτηρίζοντας «παραλογισμό» τη συμπεριφορά της, και την ίδια να απαντάει μέσω της πλατφόρμας της.

Η New York Post σε δημοσίευμά της υπενθύμισε ότι το 2016, έναν χρόνο αφού άλλαξε το όνομά της από «Μπρους» σε «Κέιτλιν», η Τζένερ τηρούσε μια τελείως διαφορετική στάση απέναντι στις εμπορικές συνεργασίες των τρανς influencer με μεγάλες μάρκες. Εκείνη την εποχή, η Τζένερ είχε επιλεγεί ως ένα από τα κεντρικά «πρόσωπα» της διαφημιστικής καμπάνιας για τη σειρά αθλητικών ειδών  H&M Sport. Ωστόσο το δημοσίευμα της νεοϋορκέζικης εφημερίδας, που άφηνε υπονοούμενα για «υποκρισία» της Τζένερ, δεν έμεινε ασχολίαστο από την ίδια.  Με σειρά αναρτήσεών της, έσπευσε να διευκρινίσει ότι η λέξη «αίσχος» αναφερόταν στην κακή μεταχείριση των γυναικών αθλητριών από τη Nike και όχι στην επιλογή της Μαλβέινι, η οποία φέρθηκε έξυπνα που δέχτηκε αυτήν την επικερδή συμφωνία!

Ο σάλος με τη συνεργασία της Nike με τη Μαλβέινι 

Στο επίκεντρο μιας online διένεξης βρίσκεται για μία ακόμη φορά η Ντίλαν Μαλβέινι, μια τρανς TikToker-ακτιβίστρια που μοιράζεται εδώ και αρκετούς μήνες τα διάφορα στάδια της φυλομετάβασής της με τους εκατομμύρια followers της σε διάφορες πλατφόρμες των social media. Αιτία, η πρόσφατη οικονομική συνεργασία της με τη Nike, που κάποιοι σχολιαστές στα social media θεωρούν προσβλητική προς τις γυναίκες, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να καλούν σε… μποϊκοτάζ εναντίον του γίγαντα αθλητικών ειδών.

Το τεράστιο κοινό που έχει αποκτήσει η Μαλβέινι τον τελευταίο χρόνο, κυρίως εξαιτίας της σειράς «Days of Girlhood» που δημιούργησε στο TikTok και περιλαμβάνει βίντεο από την καθημερινότητά της ως «κορίτσι» (όπως αποκαλεί τον εαυτό της η 25χρονη τρανς) αποτελεί ισχυρό δέλεαρ για τις εταιρείες, που βλέπουν στον λογαριασμό της μια τεράστια διαφημιστική ευκαιρία.

Ως αποτέλεσμα, οι προτάσεις για συνεργασία «πέφτουν βροχή» και η Ντίλαν είναι πλέον το «πρόσωπο» που επιλέγουν πολύ μεγάλες φίρμες για να προωθήσει τα προϊόντα τους σε ένα – κυρίως – γυναικείο κοινό!

Η επιτυχία της 24χρονης, ωστόσο, φαίνεται να διχάζει το διαδίκτυο. Πολλοί σχολιαστές, κυρίως από τον χώρο του φεμινισμού, θεωρούν ότι η επιλογή της trans Μαλβέινι έναντι μιας βιολογικής γυναίκας influencer, και μάλιστα για τη διαφήμιση προϊόντων που θεωρούνται γυναικεία, αποτελεί «φάουλ» των εταιρειών. Γι’ αυτόν τον λόγο, οι πρόσφατες αναρτήσεις της 24χρονης στο Instagram με sponsored περιεχόμενο από τη Nike δεν προσέλκυσαν μόνο θετικά και κολακευτικά σχόλια, αλλά και αρκετή οργή.

«Ειδοποιήστε τα MME, ξεκινά μια νέα εποχή γυμναστικής για μένα» αναφέρει η λεζάντα σε μία από τις αναρτήσεις της η Μαλβέινι, που πόζαρε για τον φακό φορώντας αθλητικό στηθόδεσμο και άλλα είδη της εταιρείας.

«Η Nike έγινε σπόνσορας της διεμφυλικής ακτιβίστριας Ντίλαν Μαλβέινι. Σταματήστε να αγοράζετε Nike, διαδώστε το» έγραψε ως απάντηση στο Twitter o συντηρητικός σχολιαστής Έβαν Κίλγκορ.

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις