Με πρωταγωνίστρια την Emily Ratajkowski, η Kurt Geiger παρουσιάζει τη νέα σειρά Chelsea, που αποτελείται από σύγχρονα classics . Η Chelsea collection, που εμπνέεται από την ομώνυμη περιοχή του Λονδίνου, επίκεντρο της αγγλικής μόδας, έχει minimal soft touch και νέες σιλουέτες. Τα καινούργια hobo shaped μοντέλα σχεδιάστηκαν με μαλακές γραμμές και καμπύλες, από xl έως mini μεγέθη.
«Η Emily Ratajkowski έχει μια έντονη αίσθηση του στυλ, αυτοπεποίθηση και δυναμισμό – όλα όσα πρεσβεύει και η Chelsea σειρά που σχεδιάστηκε για να δώσει μια extra bold νότα στην σύγχρονη γυναίκα. Μέσα από την δουλειά της ως μοντέλο, NY-Times best-selling συγγραφέας, ηθοποιός και επιχειρηματίας, η Emily είναι υπέρμαχος του female empowerment» -Rebecca Farrar-Hockley, Chief Creative Officer of Kurt Geiger.
Για φέτος τον χειμώνα, το brand πειραματίζεται με διαφορετικά μοτίβα και υλικά όπως το animal print σε haircalf ή βινύλιο, ενώ παρουσιάζει και μια νέα εκδοχή της best seller drench υφής. Με την γυναικεία αυτοπεποίθηση να αποτελεί σημείο κλειδί, η συλλογή προσφέρει versatility και μας προκαλεί να κάνουμε step out από το comfort zone μας. Το σύμβολο της Kurt Geiger, ο αετός, κυκλοφορεί ειδικά για την Chelsea σειρά με κρύσταλλα σε μια buckle like λογική.
«Η συλλογή αποτελεί μια ωδή στη σιλουέτα, με το fluid like στρογγυλεμένο σχήμα της Hobo να προσφέρει μια ανεπιτήδευτη πινελιά, δίνοντας μια αίσθηση αυτοπεποίθησης. Η ποικιλία στα μεγέθη δίνει στη νέα Chelsea σειρά day to night χαρακτήρα» συμπληρώνει η Rebecca Farrar-Hockley.
Την καμπάνια, που επικεντρώνεται στον δυναμισμό της Emrata, αποτυπώνει η Βρετανή φωτογράφος Laura Coulson. «Συνεργαστήκαμε με την Laura για να δημιουργήσουμε έναν λευκό καμβά χωρίς παρεμβολές που θα αναδείξει το world famous look της Emily Ratajkowski. Η μεταδοτική λάμψη της Emily σε συνδυασμό με τις νέες σιλουέτες της Chelsea αποδεικνύουν ότι η συλλογή επικεντρώνεται στην γυναικεία αυτοπεποίθηση, γιατί αυτό είναι που μετράει πραγματικά» καταλήγει η Rebecca Farrar-Hockley.