Σκοπός του κανονισμού είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο αλλά και τις υποχρεώσεις των παρόχων προκειμένου να αποφεύγονται περιπτώσεις υπερχρεώσεων, καθώς και μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τον καταναλωτή των χρεώσεων σε περίπτωση που αυτός αποφασίσει τη διακοπή του συμβολαίου του πριν τον καθορισμένο χρόνο.
Σε ότι αφορά τους παρόχους, αυτοί θα έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τους συνδρομητές και να παρέχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο τους, σχετικά με τους ισχύοντες όρους της σύμβασης και τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών. Κάθε τροποποίηση θα πρέπει να επισημαίνεται ενώ οι σχετικές πληροφορίες θα πρέπει να παραμένουν αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο του παρόχου έως και δύο έτη μετά την κατάργησή τους, με αναφορά στο χρονικό διάστημα για το οποίο ήταν σε ισχύ.
Σύμφωνα με το τρίτο και τελευταίο στάδιο ρυθμίσεων που προβλέπεται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ, επιβάλλονται οι ακόλουθες ρυθμίσεις.
- Αυτόματη διακοπή παροχής υπηρεσιών για αποφυγή υπερχρεώσεων
Κατά τη σύναψη της σύμβασης και προς αποφυγή υπερχρεώσεων, οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα αυτόματης διακοπής της υπηρεσίας, κάθε φορά που ο λογαριασμός θα υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο όριο, με βάση τρεις τουλάχιστον επιλογές. - Ανώτατο ύψος τέλους πρόωρης διακοπής σύμβασης ορισμένου χρόνου
Καθορίζεται επακριβώς ο τρόπος με τον οποίο θα υπολογίζεται το ανώτατο ύψος του τέλους για τη διακοπή σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της. - Απρόσκοπτη πρόσβαση στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους
Οι πάροχοι θα πρέπει να διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση των συνδρομητών σε πληροφορίες σχετικά με τους ισχύοντες όρους της σύμβασης και τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών, καθώς και τις εκάστοτε τροποποιήσεις.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε αυτό το έγγραφο της ΕΕΤΤ.