Συγκεκριμένα χθες βράδυ, πολλοί πελάτες της Alpha Bank έλαβαν μηνύματα SMS στο κινητό τους τα οποία περιείχαν ένα μοναδικό κωδικό (2FA) για ασφαλή πρόσβαση στο e-banking της τράπεζας myAlpha Web, χωρίς όμως να έχουν ζητήσει κάτι τέτοιο. Τελικά η αποστολή των μαζικών SMS που όντως προέρχονταν από την Alpha Bank, οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα και όχι σε κάποια επίθεση τύπου DDoS ή κακόβουλης πρόσβασης στα συστήματα της όπως ξεκαθαρίζει η τράπεζα στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter.
Εκεί αναφέρει αναλυτικά ότι:
Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του myAlpha Web έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές. Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίες της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν.