Η τουριστική προβολή του νησιού μας εντός της χώρας είναι αναγκαία και καλοδεχούμενη.. για να είναι όμως και αποτελεσματική θα πρέπει να στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό , σε συγκεριμένο χρόνο και σε μεγάλες πόλεις που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο υπάρχει μια “σύνδεση”
Όπως διαπιστώσαμε από τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ , δοθήκαν από το Δήμο Κεφαλονιάς δέκα απευθείας αναθέσεις συνολικής δαπάνης 4.887,9 ευρώ.
- Οι 3 στην Καλαμάτα 1.007,32 ευρώ. Οι 3 στην Άμφισσα 1.257,46 ευρώ. Οι 2 στο Καρπενήσι 857,72 ευρώ. Η μία στην Πάτρα 575 ευρώ και μία στην Αθήνα 1190,40 ευρώ
- Τέσσερις αναθέσεις γίνανε για μετάδοση διαφημιστικού (ραδιοφωνικού) μηνύματος (2 Καλαμάτα, 1 Άμφισσα και 1 Καρπενήσι) δαπάνης 997,76 ευρώ
- Τέσσερις αναθέσεις γίνανε μετάδοση διαφημιστικού (έντυπου) μηνύματος (εφημερίδα) ( από μία σε Καλαμάτα, Άμφισσα, Πάτρα, Καρπενήσι) δαπάνης 2.299,74 ευρώ
- Μία ανάθεση έγινε για ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ για τουριστική προβολή Δήμου στην Άμφισσα δαπάνης 400 ευρώ .
- Μία ανάθεση έγινε για Προμήθεια Μουσαμάδων για Δράσεις Προβολής Δήμου στην Αθήνα δαπάνης 1.190,40 ευρώ.
Απορίες
Αποφασίζεται τουριστική προβολή του νησιού μας στην Άμφισσα μια πόλη των 7.000 κατοίκων (6.919 για την ακρίβεια) και το Καρπενήσι επίσης των 7.000 κατοίκων (7.183 κάτοικοι για την ακρίβεια).
Γίνεται δαπάνη προμήθειας …..μουσαμάδων στην Αθήνα και δημιουργίας…. τουριστικής μακέτας στην Άμφισσα (!) λες και δεν υπάρχουν επιχειρήσεις στην Κεφαλονιά γι αυτές τις δραστηριότητες !
Όλες οι δράσεις ανατέθηκαν στη λήξη της τουριστικής περιόδου (11/9 και 13/9) που ο εσωτερικός τουρισμός σχεδόν μηδενίζεται .
Οι εννέα αναθέσεις προβολής της Κεφαλονιάς σε ραδιόφωνα και εφημερίδες έγιναν βάση της με αριθ. 21263/12-07-2017 Μελέτης του Προϊσταμένου του Αυτοτελούς Τμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κεφαλονιάς προφανώς καθ’ υπόδειξη του πολιτικού προϊσταμένου αντιδημάρχου τουρισμού Βαγγέλη Κεκάτου. Με ποια κριτήρια επιλέχτηκαν οι τέσσαρες συγκεκριμένες πόλεις Άμφισσα, Καρπενήσι, Πάτρα, Καλαμάτα, όταν μάλιστα οι δύο πρώτες είναι ελάχιστου πληθυσμού;
Οι εννέα αναθέσεις προβολής της Κεφαλονιάς σε ραδιόφωνα και εφημερίδες έγιναν βάση αντίστοιχων προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Δήμου Κεφαλλονιάς στις 3/8 και 30/8. Στην ιστοσελίδα του Δήμου ΔΕΝ αναρτήθηκαν. Όσο και να ψάξαμε δεν τις βρήκαμε. Ζητάμε συγνώμη αν δεν καταφέραμε να τις ξετρυπώσουμε.. Είναι απορίας άξιο πως έγινε η δημοσιοποίηση και υπήρξαν οι συγκεκριμένες προσφορές και μάλιστα από ….το Καρπενήσι και την Άμφισσα ….Που στο καλό το μάθανε και τρέξανε να δώσουν προσφορές. Ενημερώθηκαν οι επαγγελματίες της Κεφαλοανιάς? Είναι δυνατόν να δίνεται δημιουργία μακέτας στην Αμφισσα όταν στην Κεφαλονιά έχουμε θαυμάσιους γραφίστες? (Όπως και η προμήθεια φαρμάκων του Δήμου από την..Κρήτη λες και δεν υπάρχουν φαρμακεία στην Κεφαλονιά).
Ελέγχτηκε άραγε πόσους αναγνώστες έχουν οι εφημερίδες σε….Καρπενήσι και Άμφισσα πόλεις των ….7.000 κατοίκων και οι ακροαματικότητες στους συγκεκριμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς στις ίδιες πόλεις;
Και τέλος που στοχεύει αυτή η διαφήμιση της Κεφαλονιάς? Στο καλοκαίρι του 2018 ή στον χειμώνα 2017-2018 ?
Αν στοχεύουν στον χειμερινό τουρισμό ενημερώθηκαν τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα του νησιού μας να μείνουν ανοικτά για να δεχτούν τις ορδές των χειμερινών τουριστών από Καλαμάτα, Άμφισσα και κυρίως απο το χειμερινό θέρετρο Καρπενήσι? Θα είναι πράγματι άξιο μελέτης το φαινόμενο της καθόδου Καρπενησίων για χειμερινό τουρισμό στην Κεφαλονιά όταν η πόλη τους είναι το πιο διάσημο χειμερινό θέρετρο στα Βαλκάνια και όλοι οι κάτοικοι εργάζονται σε αυτόν τον τομέα τον χειμώνα..
Την καλημέρα μας στην Άμφισσα, την Καλαμάτα και το Καρπενήσι!! Σας περιμένουμε! Με τις ελίτσες σας, τα μαντηλάκια σας και το γιδοτύρι σας!
Καλό χειμώνα να ‘χουμε!
Ηρακλής Καλάτος