Τη 1η Νοέμβρη 2017 επαναλειτούργησε η γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη με τα δυο φέρυ μποτ της Kefalonian lines για συναισθηματικούς λόγους, κατά δήλωση του ενός εκ των μετόχων της εταιρίας και αντιδημάρχου κ. Διονύση Λυκούδη.
Ο εφοπλιστής- αντιδήμαρχος και ο αδελφός του πολιτευτής της ΝΔ αψήφησαν το οικονομικό κόστος καθώς ο ίδιος στο παρελθόν είχε βεβαιώσει ότι η γραμμή είναι ζημιογόνος , προκειμένου να καλύψουν τις συναισθηματικές τους ανησυχίες, Νοέμβρη μήνα.
Οι φήμες για επιδότηση της γραμμής από κρατικά κονδύλια δεν έχουν επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής , δεν ξέρουμε για το μέλλον..
Μπορεί τα κρατικά ταμεία να μην επιδοτούν τη γραμμή, κάποια άλλα ταμεία όμως φαίνεται να το κάνουν εμμέσως και σαφώς!
Μέγας χορηγός της Kefalonian lines φαίνεται να είναι το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς
Με την απόφασή 164/2017 του Διοικητικού του Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου αποφασίζεται η καταβολή με δόσεις της απόδοσης των τελών των επιβατών για το χρονικό διάστημα από Ιούνιο 2016 έως Απρίλιο 2017 . Το ποσόν ανέρχεται σε 104.665,97 ευρώ. Πρόκειται για το φόρο που υπάρχει στη τιμή του εισιτηρίου και τον πληρώνουν οι επιβάτες . Κάτι αντίστοιχο με τον ΦΠΑ. Αυτό το φόρο οι ακτοπλοϊκές εταιρίες πρέπει να τον αποδίδουν στο τέλος κάθε μήνα. Ο Αντιδήμαρχος κ. Λυκούδης σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κεφαλονιάς ισχυρίστηκε ότι η εταιρία του όχι μόνο δεν οφείλει στο Λιμενικό Ταμείο , αντίθετα ΤΟΥ οφείλει το Λιμενικό Ταμείο την προμήθειά του. Αφήστε που η προμήθεια είναι ελάχιστη σε σχέση με τα εισπραχθέντα τέλη, αλλά η κάθε προμήθεια καταβάλλεται αφού ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ αυτά που ήδη έχεις εισπράξει από τους επιβάτες. Ο κ. Λυκούδης φαίνεται να θέλει να εισπράττει μόνο προμήθειες (από ποιους επιβάτες όταν δεν έχουν δοθεί καταστάσεις?) και να μην αποδίδει αυτά που εισπράττει για λογαριασμό του Λιμενικού Ταμείου.
Το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς δεν αξιώνει την απόδοση των τελών των επιβατών για το διάστημα από τον Ιούνιο 2016 έως Απρίλιο έως και Σεπτέμβριο 2017, ως οφείλει. Υπολογίζεται για ποσόν περί τα 150.000 ευρώ. Τι λέει η Νομοθεσία; Πλοίο που δεν έχει εξοφλήσει το Λιμενικό Ταμείο ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ εντός συγκεκριμένη προθεσμίας δύναται να μην του επιτρέπεται η αναχώρηση μέχρι να εξοφλήσει.
Για να εγκριθούν τα αιτήματα της keafalonian lines απαό το ΔΣ του Λιμενικού Ταμείου απαιτείται η έγκριση των μελών του. Και στη πολιτική παίζει πολύ το «τι μου δίνεις για να σου δώσω».. Πως αλλιώς να σχολιάσουμε τα 356.487,75 ευρώ για έργα στα λιμάνια της Ιθάκης μόνο το τελευταίο 7μηνο ; Σημειώνεται ότι στο 9μελες Συμβούλιο τα τρία μέλη είναι Θιακοί.
Μέγας χορηγός -Νάμπερ Του -της Kefalonian lines, είναι ο Δήμος Κεφαλονιάς!
Tην αποκλειστικότητα της προβολής της εταιρίας εκτός των συνόρων της Κεφαλονιάς φαίνεται ότι έχει αναλάβει ο αντιδήμαρχος τουρισμού κ. Κεκάτος. Μας το απέδειξε άλλωστε δια δελτίων τύπου σταλμένων από το γραφείο τύπου του Δημάρχου Αλέξανδρου Παρίση όπως αποκάλυψε το Kefaloniapress. (δες εδω)
Ο κ. Κεκάτος ταξιδεύει άερα κάερα όπου του αρέσει (με την έγκριση εννοείται της πλειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου….) στο όνομα της τουριστικής προβολής του νησιού μας (και όχι μόνο). Με 18.906,84 ευρώ πληρώσαμε όλοι εμείς (εννοείται μέσω του Δήμου) τα 15 ταξίδια του κ. Κεκάτου το 2016 ανά την υφήλιο, και με 15.168,88 ευρώ μέχρις ώρας τα 9 ταξίδια του το 2017. Και μη σας πει ότι φέρνει αεροπλάνα και καράβια γιατί αυτά τα φέρνουν οι τουριστικοί πράκτορες.. … άλλωστε αρκετοί από τους ταξιδιωτικούς του προορισμούς δεν στέλνουν ούτε ένα τουρίστα στην Κεφαλονιά πχ Γαλλία, Βέλγιο, Ντουμπάι, Ισπανία με κορυφαία περίπτωση το ανέκδοτο….”τουρίστας από τον Άγιο Μαρίνο”.
Στα άερα και κάερα ταξίδια του o κ. Κεκάτος προσφάτως βρέθηκε στο διάσημο Λουγκάνο (το ΄χει τάμα πάει κάθε χρόνο μη το παρεξηγήσετε) . Ακόμη δεν ξέρουμε πόσο στοίχησε το ..τάμα εφετος αλλά πέρυσι το πλερώσαμε…. 1.691,96 ευρουλάκια. Με την επιστροφή του πάντως απολαύσαμε ένα δελτίο τύπου όπου με χαμόγελο ΚΟΛΓΚΕΪΤ πλασάριζε τα διαφημιστικά φυλλάδια της kefalonian lines.
Λίγα 24ωρα μετά οι δημότες ενημερώνονται με δελτίο τύπου από το γραφείο του Δημάρχου για τις απόψεις του κ. Κεκάτου για την οικογένεια των εφοπλιστών-πλοιοκτητών-πολιτικών Λυκούδη, για τα παιδιά τους και τα αμόρε των παιδιών τους!! (δες εδω )
Μέγας χορηγός της kefalonian lines είναι το ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς
Παρόλο που το ΚΤΕΛ έχει «καταγγείλει» σε ολους τους τόνους ότι η γραμμή Πάτρα-Σάμη είναι ασύμφορη για τα συμφέροντα των μετόχων του για αυτό δεν έβαζε δρομολόγια όταν την είχε η IONIAN GROUP, εν μια νυχτί το άσπρο έγινε μαύρο και το ΚΤΕΛ άλλαξε λιμάνι. ΟΛΑ τα λεωφορεία μετακινούνται ΜΟΝΟ με την Kefalonian lines και από τα δυο λιμάνια Σάμης και Πόρου. Η ΙΟΝΙΑΝ GROUP δεν υπάρχει για το ΚΤΕΛ και ας διαφημίζει τσάμπα ολοχρονικά την Κεφαλονιά! Με αυτήν την αποκλειστικότητα υπολογίστε πόσο εισπράττει από το ΚΤΕΛ η εταιρία παρόλο που τα λεωφορεία περνάνε free.
Μέγας χορηγός της Kefalonian lines είναι και οι Ζακυνθινοί …. η IONIAN GROUP, αλλά αυτοί παρά τη θέληση τους! Τους πιάσαμε στον ύπνο!
H ΙONIAN GROUP αποδέχτηκε όλες τις απαιτήσεις της Kefalonian lines για να λειτουργήσει η γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη χωρίς να είναι υποχρεωμένη να το κάνει και παρόλο που αυτή δεν ζήτησε ποτέ τίποτε όταν άνοιξε τη γραμμή με υπερσύγχρονα πλοία. H IONIAN GROUP άλλαξε τα δρομολόγια της, θα υποστεί ζημιά από αυτές τις αλλαγές, το ΚΤΕΛ δεν βάζει λεωφορεία με τα καράβια της, και άλλα λοιπά διαφυγόντα κέρδη που πάνε ντουγρού στην kefalonian lines.
Η ΙΟΝΙΑΝ GROUP αποδίδει ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ τους φόρους των επιβατών της στο Λιμενικό Ταμείο της Κεφαλονιάς . Με τα χρήματα της IONIAN GROUP το Λιμενικό Ταμείο μπορεί και να κάνει έργα στην Ιθάκη και στα άλλα λιμάνια και να έχει και την άνεση να κάνει και «δόσεις» στα χρέη της ανταγωνιστικής εταιρίας.
Είμαστε ωραίοι!
Τέλος, Μέγας χορηγός της kefalonian lines είναι και οι επιβάτες της..
- Ταλαιπωρούνται και αναγκάζονται υποχρεωτικά λόγω ΚΤΕΛ, να μπαίνουν στο λεωφορείο να πάνε στη Σάμη όταν το λιμάνι του Πόρου είναι μπροστά στη πόρτα τους!
- Δεν έχουν καμία έκπτωση επιστροφής στην συγκεκριμένη γραμμή
- Πληρώνουν παραπάνω από το διπλάσιο εισιτήριο.
Ο επιβάτης μέσω Πόρου πλήρωνε στο φέρυ μποτ μετ’ επιστροφής 17,10 ευρώ . Τώρα μέσω Σάμης για να πάει στη Πάτρα μετ’ επιστροφής, πληρώνει 35,60 ευρώ!! Το ΙΧ από Πάτρα-Σάμη μετ’ επιστροφής με την ΙONIAN GROUP πλήρωνε 87,90 ευρώ, τώρα με την kefalonian lines πληρώνει 99,60 ευρώ!!
Οι Θιακοί με την IONIAN GROUP πλήρωναν μετ’ επιστροφής 34,00 ευρώ το ατομικό τώρα με την kefalonian lines πληρώνουν 37,60 ευρώ αντίστοιχα!! Το Θιακό ΙΧ πλήρωνε μετ’ επιστροφής 99 ευρώ και τώρα με την kefalonian lines πληρώνει 109,60 ευρώ!!
Είναι προφανές από τα παραπάνω ότι οι τιμές της Kefalonian lines είναι προσαυξημένες σε σχέση με τις αντίστοιχες της IONIAN GROUP, όταν εξυπηρετούσε τη γραμμή Πάτρα Σάμη Ιθάκη σε ποσοστό που ξεπερνάει το 10%. Ενώ η αντίστοιχη προσαύξηση ανάμεσα στα εισιτήρια μεταξύ των δύο γραμμών ξεπερνάει το 100% σε συγκεκριμένους ναύλους ενώ μεσοσταθμικά είναι κατά 63% ακριβότερο.
Ακολουθεί συγκριτικός πίνακας με τις τρέχουσες τιμές των 2 διαδρομών, για 2 ατομικά και 1 ΙΧ μετ’ επιστροφής:
Ατομικά εισιτήρια (2 ενήλικες μετ’ Επιστροφής) |
ΙΧ (< 4m) μετ’ Επιστροφής |
||||
Σάμη – Πάτρα |
71,20€ |
99,60€ |
170,80€ |
63% |
Ακριβότερο |
Κυλλήνη – Πόρος |
34,20€ |
70,80€ |
105,00€ |
|
|
Διαφορά |
|
65,80€ |
Αν προσθέσουμε ΟΛΑ τα παραπάνω οφέλη που έχει η kefalonia lines, πόση “επιδότηση” βγαίνει έμμεσα από τις τσέπες των δημοτών – επιβατών της απο Κεφαλονιά και της Ιθάκη ; Τι να το κάνει λοιπόν το ΕΣΠΑ που απαιτεί και ένα φορτηγό χαρτούρα;
H kefalonian lines επιδοτείται εμμέσως από τους δημότες της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης τόσο από τις “παροχές και τις διευκολύνσεις” που έχει από το Δήμο, όσο και με τον υπερ-διπλασιασμό του εισιτηρίου της.
Ποιο συναίσθημα και ποιος πατριωτισμός λοιπόν άνοιξε τη γραμμή;
Ιάσων Παπαδάτος – Αριστείδης Τετενές
Καταλαβαλίνω ότι σκοπός σας είναι να υποστηρίξετε την ionian group, δεν ξέρω τους λόγους και δε με αφορούν άλλωστε , αυτό που βλέπω είναι ότι εξετάζετε τα πράγματα πολύ απλοικά , η ανάλυση που κάνετε συμφέρει μόνο τους κατοίκους του Πόρου, τους κατοίκους του Φισκάρδο ,της Σάμης , του Ληξουρίου ,του Αργοστολίου και πολλών άλων περιοχών της Κεφαλονιάς δεν τους λαμβάνετε υπ’ όψιν σας.Όσο για το οικονομικό ναι είναι λίγο ακριβότερα , για υπολογίστε και τα καύσιμα και τις φθορές του αυτοκινήτου της διαδρομής Πάτρα-Κυλλήνη και αντίστροφα και Πόρος -Σάμη ή τις υπόλοιπες διαδρομές εντός Κεφαλονιάς. Το κυριότερο όμως, πράγμα που δεν αναφέρετε , είναι ο κίνδυνος που διατρέχει ένας οδηγός στη διαδρομή Πάτρα -Κυλλήνη με το δρόμο που όλοι ξέρουμε. Η Κεφαλονιά έχει πληρώσει με αίμα αυτή τη διαδρομή.
Αξίζει άραγε να πληρώσουμε λίγα ευρώ παραπάνω κινδυνεύοντας να χάσουμε τη ζωή μας;
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΓΡΑΦΕΤΕ : “Νάμπερ Του”.
ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ Νούμερο Δύο ή Δεύτερον!!!!! ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΦΕΤΕ;;;
ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ….
[…] Το Νοέμβρη του 2017 το kefaloniapress δημοσίευσε άρθρο μας με τίτλο ! “Και όμως η Kefalonian lines «επιδοτείται» και μάλιστα από πολλές μεριές”(δες εδώ). […]